<p>Hoi allemaal. Ik heb een situatie die ik graag met jullie wil delen.</p><p style="text-align: left;">In februari 2020 gestopt met de pil. Cyclus gelukkig snel op gang en heel regelmatig. Cyclus van 32 dagen en dan de dag erna ongesteld. </p><p style="text-align: left;">Afgelopen maand gestart met ovulatietesten en hieruit bleek dat mijn ovulatie heel laat is. Op dag 21, 22, 23 en 24 had ik een knipperende smiley (clearblue) . Op dag 25 (14 oktober) had ik een vaste smiley. </p><p>21 okt 2020 had ik ongesteld moeten worden. Ik ben niet anders gewend dat ik altijd op 'dag 33' (eigenlijk dag 1 in mijn cyclus) ongesteld wordt. Nu dus niet. Het is inmiddels 26 oktober. Nog steeds niks. Ik heb zondagochtend een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. </p><p>Ik heb geen hevige symptomen. Ik heb was last gehad van een borrelende buik, krampen en ik kan eerlijk zeggen dat ik nogal prikkelbaar ben. Ik reageer wat fel, zeg maar. </p><p>Ik vind het zo lastig. Wat moet ik nu doen? Kan het zijn omdat mijn ovulatie zo laat is, de test beter later afgenomen kan worden? Ik lees ook horror verhalen over cystes, kanker en dat je op de 6e dag overtijd er vanuit kan gaan dat je niet zwanger bent. </p><p>Hebben jullie tips? Of ervaringen? </p><p>Groetjes! </p><p> </p><p> </p>