5 dagen overtijd! Test negatief maar allerlei gekke symptomen! help

<p>Hoi Allemaal</p><p>Ik ben sinds een jaar gestopt met de pil, de hormonen waren mij teveel. sinds dien gebruiken wij alleen nog het condoom. Mijn menstruatie is regelmatig en scheelt soms een dagje of twee. Het is niet de bedoeling om zwanger te worden en ik controleer het condoom dus ook na gebruik..Het enige nadeel is dat ik (25jaaroud) continue onder de hormonale puisten en bulten zit..</p><p>MAAR.... nu vandaag.. ben ik vijf dagen overtijd!! Een test op dag 4 (coolblue) was negatief. Echter heb ik al dagen last van misselijkheid, maagklachten, hoofdpijn en onderbuikkrampen. tevens zijn al dagen al mijn puisten weg en komt er niks nieuws bij.. dat heb ik al een jaar niet gehad. Nu kan dat natuurlijk allemaal gewoon toeval zijn maar ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden.. Wie kan advies geven? wat moet ik nu?</p><p>Gezien wij eigenlijk nog niet zwanger willen worden. Mocht het wel zo zijn dan gaan we er volledig voor. Maar liever stel ik het nog een jaartje of drie vier uit.. </p>
 
Ik zou nog eens testen over een dag of 2 met ochtendurine. Symptomen zeggen niet zoveel.. testen geven de enige zekerheid!
 
Hoi!

Heel herkenbaar.... Zat ook in hetzelfde schuitje. Ook al een tijd gestopt en een regelmatige cyclus. 
Mijn menstruatie bleef uit, maar testte negatief. 
Pas 2 weken een licht positieve test en nu na 3.5 week een knaltest.
Ik moest heel veel geduld hebben... En laat ik dat nou net niet hebben.
Dokter adviseerde om te leven als een zwangere vrouw. Op je voeding letten, foliumzuur slikken en natuurlijk geen alcohol.
Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken.En test 1x in de week.
Na die 2 weken wachten heb ik wel gevraagd of ik langs kon komen. (Ik had toevallig positief getest op de dag van de afspraak haha.)
Heel veel succes!
 
Ik was deze week ook 5 dagen over tijd, en alsnog ongesteld geworden. Ik slik al ruim 15 maanden de pil niet meer.
Net wat StephW zegt, symptomen zeggen weinig, want als dat zo was, was ik al wel 6keer zwanger geweest. Gewoon even testen, anders even langs de huisarts voor bloed onderzoekje.
Succes!
 
update.. het inmiddels 17 dagen overtijd.. ik had de gedachte al lang laten varen maar dacht heey doe er nu nog een dat weet je het echt zeker.. 
 
nou. twee dikke vette streepjes! dat betekent volgens de verpakking ZWANGER..
 
ehh ja.. ik ben een beetje verward nu.. straks maar een tweede test doen denk ik!
 
nou vier testen en een huisarts later! harstikke zwanger en ook al 7/8 weken zelfs! volgende week de eerste echo. ! We zijn super blij.
 
ik was verward omdat ik het gewoon niet geloofde haha  maar momenteel daalt de gedachte goed in!
 
Terug
Bovenaan