5 dagen overtijd test negatief

hallo allemaal,

ik ben 5 dagen overtijd en nog steeds een negatieve test. Iemand ervaring hiermee? Ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan moet denken en word gek van de onzekerheid. Weet iemand of ik iets kan doen?

Groetjes Eefje
 
Hai eefje.

Ben je wel regelmatig? Misschien dat je je onbewust wel te druk maakt en dat misschien de menstruatie niet komt ik zal even afwachten misschien komt het nog, en anders volgende week nog een keer testen misschien is je HCG nog niet hoog genoeg.

liefs
 
En anders evt via de huisarts?

Stress/spanning heeft veel invloed op je lichaam, zo heb ik mijn menstruatie ook 5 dagen later gehad dan zou moeten, enkel omdat ik in spanning zat of ik zwanger was. Heb je andere klachten of symptomen?
 
Bedankt voor jullie reactie! Ik ben normaal altijd heel regelmatig. Ik heb erg last van maagzuur en steken in m'n onderbuik wat ik bij me vorige zwangerschap ook had. En nog steeds geen positieve test! Word er zo onzeker van. Heb ook verder niemand om erover te praten dus hartstikke fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan!
 
Hoi Eefje, ik zit met exact dezelfde situatie, maar dan op dag 4 nu! Test geeft niks aan.. Maar ik was eerder gewoon regelmatig.

Super spannend dus! Ik ben heel benieuwd!

Ik voel me wel anders en vind mn borsten anders, maar probeer mezelf telkens te vertellen dat ik me dat wss in beeld.. Nog even geduld voor ons dus!



Groetjes Do
 
Terug
Bovenaan