5 dagen overtijd.......vanmiddag testen met opgevangen ochtendurine of "verse" van vanmid

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi Meiden,

Nou..........nog steeds niks.......ik ga vanmiddag uit mijn werk testen stoer hé????!!!!!!!!
Nu even een vraagje.....heb mijn ochtenurine opgevangen vanmorgen in een potje hahaha omdat daar de hcg het hoogst in zou zijn...heb dit gedaan omdat ik vanmorgen nog niet wilde testen omdat mijn vriendje al naar zijn werk was en ik wil graag dat hij erbij is hahaha schijterd ben ik hé.....nu vraag ik me af....kan ik nou beter vanmiddag met "verse" urine testen of toch maar die van vanochtend ( 7.00 uur opgevangen en ga testen om 17.00 uur ) op de gebruikswaanwijzing van de test staat dat je de opgevangen urine tot 72 uur na opvangen kan gebruiken hahaha
Wat is jullie advies?????
Zou ik al geneog hcg in mijn "overdag" urine hebben....wil natuurlijk de beste kans maken...........dat snappen jullie natuurlijk wel hé!?

Bedankt alvast voor het meeleven, moet nu écht weer even snel afsluiten want zit op mijn werk en dit is nog puuuuuuuurrrr geheim natuurlijk!!!

Dikke kus Kaa

Als je dan toch vandaag wilt testen, dan zou ik als  ik jou was urine van vanmiddag gebruiken, mocht je zwanger zijn, dan is het hcg hormoon toch wel aanwezig.

Zelf zou ik toch wachten tot morgenochtend, concentratie is dan hoger (hcg) Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten .........

Succes enne je laat het ons weten he

Groetjes Ellen

hoi kaa27,

wat spannend zeg!! ik ga enorm hard voor je duimen en hoop dat het gelukt is!!!
heb zelf vandaag of de 28ste mijn nod, hangt van mijn cyclus af. Ik vind het best iritant want wanneer kan ik nu het beste testen, morgen of pas volgende week dinsdag?
groetjes kreeftje

Hoi hoi,

Heel veel succes en ik duim voor je mee hoor!
Wat je het beste kunt doen, zou ik eigenlijk niet kunnen zeggen.Misschien dat je het het beste gewoon met urine van vanmiddag kunt doen, als je zwanger bent dan maakt dat toch niet zoveel uit.

Laat je het even horen?Oooooh spannend joh!!!!!

Liefs,
Famke

Lieve Kaa,

Je hoeft dit niet met ochtend urine te doen hoor. Ik heb het toen gewoon na mijn werk gedaan. Ik moest al zo vaak plassen dat ik toch meteen moest toen ik het huis binnen kwam lopen. Eerst een schoon potje gepakt en plassen maarrrrrrr.
Je bent nu 5 dagen overtijd en ik was 6 dagen overtijd, dus je hebt genoeg HCG in je urine hoor lieverd.
Ik hoop toch zo dat je me komt vergezellen op het november forum.

Dikke kus Yvette en ik duim nog steeds voor je.
(ik had ook gereageerd op je berichtje op het November forum)

Hoi kaa

ik weet niet wat ik zou doen hoor denk dat ik allang een test gedaan had, maar ik zou denk ik toch 's morgens testen omdat dan het hcg gehalte hoger schijnt te zijn.

liefs leeuwtje ik hoor het wel weer succes he

Hoi,

Spannend zeg.....Ik had denk ik allang getest. Maar volgens maakt het niet uit of je het s ochtend of s middags doet.

Succes dan straks ik  voor je.

Gr. Cindy

Hi Kaa,

Ik heb vorige week om 18.00 met (verse )  middagurine getest en ik was toen 4 dagen overtijd. Ik heb er wel op gelet dat ik al een tijdje niet geplast had. En  toen was er (zoals  je weet) een redelijk  duidelijk streepje. Misschien dat het streepje met ochtendurine feller/donkerder is, maar als je zwanger bent zie je 's middags ook echt wel een  streepje volgesn mij!
Veel succes! En ik duim voor je. Hopelijk zie ik je straks op het novemberforum.
Groetjes,
Sandra

Terug
Bovenaan