5 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
Hallo luitjes ben ik weer terug van vakantie. Afgelopen vrijdag had ik mijn NOD. Tot mijn verbazing werd ik niet ongesteld. Ben nog niet ongesteld. Heb nu 2 testen gedaan. Op de eerste test van een heel vaag kruisje te zien. Omdat het zo onduidelijk was heb ik nogmaals een test gedaan na 2 dagen. Helaas was die test negatief. Dus maar afwachten wanneer ik ongesteld word.

Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand hoe dit kan?

Heel veel liefs,

Danielle

Hoi Daniëlle,

Ik heb ook na mijn NOD getest: negatief. Pas na een week was het positief. Kan verschillende oorzaken hebben (bevrucht eitje doet er langer over om in te nestelen), de hormonen komen langzaam op gang. Gewoon over een paar dagen nog eens testen! Ik duim voor je dat het raak is.
Groetjes,
Machteld

Hey hey,

Er is dus nog hoop. Was al heel bang dat er wat aan de hand was. Ben in ieder geval van plan vrijdag nogmaal te gaan testen. Hopen dat het wat word. Ik heb nl echt al 2 weken last van mijn borsten en buik. En dat was niet bepaald fijn in de vakantie. Maar ja ik blijf hopen en anders hoop ik gewoon dat ik ongesteld word dan weet ik waar ik aan toe ben.

hoi hoi

goh spannend hoor, inderdaad die onzekerheid dat is het ergste.Zal het nu raak zijn of niet en als het niet zo is laat de ong dan maar gauw komen.
Ik duim met je mee.....

wij zijn net   begonnen twee maanden en ik ben 8 dagen overtijd, als je van een cyclus van 28 dagen uit ga, ik weet de mijne nog niet.

Voel mijn borsten goed, zijn ook groter en voelen anders aan, maar heb ook continue het gevoel dat ik ong moet worden ( gevoel in mijn buik), maar voor de rest niet echt ergens last van.... dus ik weet het allemaal niet...

we wachten wel af en wie weet koop ik wel een test.. vind ik spannend hoor.. ik vind het ook wel lekker om even door te dromen ofzo iets...

succes ermee

bianca

Terug
Bovenaan