5 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
inmiddels ben ik 5 dagen overtijd en de test geeft nog steeds aan negatief. zou dat nog steeds kunnen veranderen ivm hcg hormoon of zal mijn cyclus deze keer gewooon wat langer duren? wie helpt???????????
ik wordt zo langzamerhand steeds ongeduldiger en chagerijniger. ik wil gewoon duidelijkheid. of wel of niet. en zo niet dan maar gewoon ongi worden z.s.m.
vreselijk is dit..  

ik hoop dat er iemand reageert heb het even nodig zeg maar, zit in een vreselijke dip.

xx moon

Hoi Hoi

Snap dat je even een dip hebt, ik zou er ook gek van worden om niets te weten!!!! Ik hoop voor je dat het zo is, dat we je een dezer dagen mogen feliciteren!
Sorry verder heb ik er geen verstand van of het nog kan komen dat de test postitief aangeeft, maar volgens mij wel.
Ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laat je wel even weten als je duidelijkheid hebt!!

Liefs Sil

Hoi, Moon!

Jeetje wat spannend zeg allemaal!
Vooral dat eeuwenlange wachten!

Hoop voor je,dat je hartstikke zwager bent!!!

Succes!

Groetjes,Nina

Hoi Moon,

Wat een rot situatie zeg, kan me voorstellen dat je nu bijna liever hebt dat je ongesteld wordt, zodat je weet waar je aan toe bent. Klinkt denk ik wel als een iets langere cyclus dit keer, de testen zijn immers 99% betrouwbaar;. Ik duim heel hard voor je dat de test toch heel snel positief aangeeft.

sterte met wachten
liefs Carina

hoi carina,

bedankt voor je berichtje. ik denk dat je mijn bericht van vandaag nog niet gelezen hebt??
ben vanmorgen namelijk ongi geworden. helaas...

xx moon

Terug
Bovenaan