5 dagen overtijd

Een week lang voor ik ongesteld moest worden al misselijk hoofdpijn en moe. Nu 5 dagen te laat nog steeds misselijk en sneller moe.<br />Weet niet goed wat er in mijn lichaam allemaal gebeurt. Sinds de Corona vaccinatie loopt het allemaal wat anders, eerste maand na de 2de vaccinatie een week te laat. daarna elke maand gewoon één dag te laat (in vergelijking met normaal) maar geen 5 dagen. <br />Ondertussen ook al weer 3 zwangerschapstesten gedaan; negatief. Maar dat zegt niks aangezien er bij onze eerste(vorige) zwangerschap ik pas na een week extreem lichte positieve zwangerschapstest had.<br /><br />We proberen wel zwanger te worden met ovulatietesten etc.<br /><br />Wat kan het zijn? Wat kan ik doen? Ik loop der wat in vast. <br />
 
Wat vervelend zeg, die onzekerheid. Bel anders van de week je huisarts even, leg je verhaal uit en vraag of er bloed geprikt kan worden. In je bloed kunnen ze nog beter zien of je zwanger bent dan in je urine.
Succes! ?
 
Ondertussen 26 dagen overtijd. Dokter wilde een bloedonderzoek doen. Deze was negatief, vervolgens wilde de dokter een schildklier onderzoek doen. Dit eerst even op pauze gezet. Was te verslagen, we zijn al een half jaar aan het proberen en dan dit.

Vandaag wel voor eerst een klein beetje bloed gehad maar dan was geen ongesteldheid. Dus ja we gaan weer zien.
 
Terug
Bovenaan