5 dagen overtijd

Hoi iedereen,

Ik ben op het moment al 5 dagen overtijd en de afgelopen tijd klopte mijn menstruatie altijd. Dit keer blijft het wat langer uit, ik heb de afgelopen dagen al 2 testen gedaan en vandaag weer, echter negatief. In september ben ik gestopt met de pil en vrij snel daarna weer ongesteld geworden.

Weten jullie wellicht waar dit mee te maken kan hebben? Morgen heb ik toevallig een afspraak staan bij de dokter, daar ga ik dan nog maar even testen.

Hebben jullie dit ooit meegemaakt?

Liefs.
 
Niet raar aangezien je nog niet zo lang met de pil bent gestopt. Kan maanden duren voordat je (enigszins regelmatig) weer ongesteld wordt. 
 
Ik had het zelf ook, ik was twee jaar terug in september gestopt met de pil en was meteen regelmatig. Eind december mijn menstruatie overgeslagen terwijl alles negatief bleef. In januari gek genoeg weer ongesteld geworden precies volgens het schema als ik in december wél mijn menstruatie had gehad... Heel bijzonder! Ik weet nog steeds niet waar het aan heeft gelegen... Het is daarna niet meer voorgekomen want de keer daarop was ik zwanger :)
 
Terug
Bovenaan