Sorry, ik was weer even weg, want ik ben druk aan het verbouwen, maar ik wil jullie niet onthouden dat ik afgelopen zaterdag ongesteld had moeten worden en dat inmiddels nog steeds niet ben. Ik zat het hele weekend op de camping en iedere keer naar de wc lopen was toch spannend, want ik was natuurlijk bang voor code rood! En die is er nog steeds niet!!! Ik heb afgelopen maandag en vanmorgen getest, maandag was er niks te zien en vandaag is er heeeel vaag in de verte als ik de test goed in het licht houd een plusje te zien, maar ik heb ik zoiets dat ik het misschien te graag wil zien. Mijn man kon ook vaag in de verte iets ontdekken, maar we zijn voorzichtig en willen er toch nog even niet volledig vanuit gaan. Dus zaterdag ga ik nog een keer opnieuw testen en dan zien we wel. Het gekke is ik voel me niet anders, dat wil zeggen soms een beetje gespannen borsten, maar niet noemenswaardig, en zondag bij vlagen misselijk...
Dus het blijft nog even spannend! Maar zo lang ben ik nog nooit overtijd geweest, wel in maart 1x 4 dagen en dat was een eenmalige uitschieter, want normaal gesproken ben ik stipt op tijd of een dag eerder.
Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes Angelique
Dus het blijft nog even spannend! Maar zo lang ben ik nog nooit overtijd geweest, wel in maart 1x 4 dagen en dat was een eenmalige uitschieter, want normaal gesproken ben ik stipt op tijd of een dag eerder.
Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes Angelique