5 Dagen voor NOD.. wie nog meer

<p>Hallo dames. Zit nu op 5 dagen voor NOD. Ben echt super zenuwachtig. Heb nu al bijna 1 week ongi krampen. En mijn borsten (lees tepel) worden nu ook gevoelig. Dit heb ik normaal niet voor ik ongi moet worden. Al meerdere sensitieve testen gedaan. En die waren negatief. Nu weet ik dat dat niets hoeft te zeggen. Omdat dit toch wel extreem vroeg getest was. </p><p> </p>
 
Ik ook! Zou het normaal de 27ste moeten worden. 20-05 druppeltje bloed verloren, gegoogeld en zou goed kunnen dat het een innestelingsbloeding is geweest. Heeeel spannend! Voel mezelf ook anders. Ook indd last van me borsten enzo
Ik ga wel pas testen op mijn NOD dag mocht ik het nog niet zijn! Hoop dat jij ook een positieve test krijgt!!
 
Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus maar ga vanuit dat ik het zaterdag moet worden of eigenlijk dus liever niet en dan ook testen kan. Nu heb ik sinds zaterdag al hele pijnlijke borsten normaal heb ik t een klein beetje 3 dagen voor ongesteldheid dus nu erg vroeg en ben nu misselijk volgensmij kan dat helemaal niet zo vroeg in de zwangerschap dus ben benieuwd en hopelijk kan ik me inhouden niet voor xzaterdag te testen haha en zelfs dan kan t nog te vroeg zijn
 
Terug
Bovenaan