5 dagen voor NOD

Hoi allemaal!

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....

Mijn vriend en ik hebben 5 maanden geleden besloten om te stoppen met de pil! Onwijs spannend na 8 jaar geslikt te hebben was ik benieuwd hoe m'n lichaam ook hierop zou reageren.

We waren er de eerste maanden nog niet zo mee bezig maar deze maand hebben we toevallig 2 dagen voor - op - en 2 dagen na de eisprong seks gehad.
Nu voel ik me wel anders als andere maanden ... alleen nu weet ik niet goed of het tussen m'n oren zit of dat het echt zo zou zijn ....
Ben behoorlijk misselijk en heb last van de zijkanten van m'n borsten , hebben meer mensen dit ook gehad dat dit van de komende menstruatie kan zijn? Of zouden het de eerste symptomen kunnen zijn? Ik wacht gewoon geduldig af tot vrijdag.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen,
Dikke kus x
 
De eerste keer dat ik zwanger was, wist ik ook voor mijn nod al zeker dat ik zwanger was. Niet dat ik erg last van kwaaltjes had, maar had geen trek meer in eten. Ik was toen aan de pil en waren dus niet bezig met kinderen krijgen. Het verschil wat ik merkte zat dus niet 'tussen mn oren' Die zwangerschap is alleen niet volbracht vanwege een bbz.
Daarna zijn we een half jaar bezig geweest om weer zwanger te raken. Elke ronde had ik last van allerlei kwaaltjes. Ik denk dat ik het zo graag wilde, dat ik het gewoon ging voelen haha toevallig is juist dat de ronde dat ik zwanger was, helemaal nergens last van had.
Nu wil ik je niet ontmoedigen! Dat ik klachten had en steeds niet zwanger was wilt niet zeggen dat het bij jou ook zo is. Is vrijdag je nod? Ik duim voor je mee!!
 
Ik had met beide zwangerschappen precies dit:
Ik ben deze maand echt niet zwanger! Totaal geen symptomen. Maaar laat ik gewoon is een test doen, toch een stom onderbuikgevoel.
 
Ja hoor, zwanger. Terwijl ik me die maanden ervoor super zwanger voelde, wist het elke maand wel zeker, nou mooi niet.
 
 
Hey meiden , leuk dat jullie reageren ! 
LisaP gek dat dat bij iedereen anders is he , fijn dat het na een half jaar is gelukt! Is ook nog niet zo gek lang he .... 
Ja vrijdag is m'n NOD ben benieuwd , ga daarvoor ook niet testen want zie het op die dag zelf wel! 
Mine kaya ze zeggen ook allemaal als je er teveel mee bezig ben het toch niet lukt meestal , toch vind ik het moeilijk om er ook helemaal niet aan te denken , bij ons in de omgeving zijn er 6 zwanger dus overal waar je kijkt zie je een dikke buik haha 
het is allemaal erg spannend, pas als ik niet ongesteld word dan gaan we het zien! 
x
 
Hoi Bxxxx
mijn vriend en ik zijn ook aan onze ' 1e ronde ' begonnen . 
Ik zit zelf 3 dagen voor mijn NOD .zal dus ook aankomende vrijdag moeten zijn .  Ik ben zelf al ruim een jaar geleden gestopt met de pil , om ruim van te voren al goed te kunnen ontpillen . We hebben het heel lang gewoon veilig gedaan en nu willen we er voor gaan . Ik herken de symptomen waar jij het over hebt . Ook ik ervaar vlagen van misselijkheid . Gevoelige borsten heb ik al een goede week nu. Vooral in de ochtend na het wakker worden. Heb een paar dagen geleden flinke steken bij Mn lies gehad en toen 2 dagen wat roze en bruinverlies . Gisteren was dat weer weg , maar nu vandaag wel weer een beetje . Ik durf nergens op te hopen omdat dit onze eerste bewuste poging is en weet ook dat je lichaam je dan veel laat voelen wat er misschien wel niet is . Normaal heb ik ook bruinverlies voor mijn Menstuatie . Daarom denk ik dat het er gewoon aan zit te komen , maar toch... dromen mag ? Ps ik ben normaal al vrij snel emotioneel , maar nu jank ik echt om alles haha . Maar nogmaals als je graag wil merk je misschien veel meer op wat je normaal niet zo merkt . 
Ik duim in ieder geval voor jullie , voor iedereen die bezig is en voor onszelf ??
 
Hey mebi! 
Wat spannend ook , je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden ben ik al achter! 
We blijven duimen voor ons hihi. 
Hou je me ook op de hoogte vrijdag? 
Liefsx 
 
Hoi meisjes! 
 
Ik heb al 1,5 dag heel erg het gevoel ongesteld te worden .... 
last van buikkrampen , steken , zere borsten en af en toe z'n soort drukkend gevoel op m'n vagina.
Alleen wat ik wel heb is veel afscheiding wat ik dus normaal niet heb....morgen is m'n NOD dag dus we gaan het zien! 
Iemand ervaringen ? 
x
 
Terug
Bovenaan