5 dagen voor ovu

<p>Zijn hier mensen die ervaringen hebben met een zwangerschap  door te vrijen 5 dagen voor de ovulatie? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. :) </p>

Hey alison. 
5 dagen voor ovu is een hele kleine kans dat je dan zwanger bent.
De zaadjes kunnen 48 uur in de baarmoeder overleven. Een enkele wat langer, maar 5 dagen lijkt me niet.
Misschien dat je ovu later is als je dacht en dan kan het wel natuurlijk. Om de dag of om de 2 dagen klussen is het beste en meest mogelijke om zwanger te worden. 
Groetjes marcha

Hoi marscha, bedankt voor je reactie. Ik weet dat dat beter is inderdaad alleen zijn mijn partner en ik helaas niet in die gelegenheid. Gelukkig heb ik al positieve verhalen gehoord van zwangerschap met 5 dagen voor ovu en zelfs heel uitzonderlijk van 7 dagen :) we houden dus hoop en hopelijk een ovu van een dag eerder om de kans toch iets te vergroten :) 

Hoi alison.
Ow kijk altijd goed en leuk om positieve verhalen te horen. Je moet zeker hoop houden, anders is de lol er vanaf hahah.
Maar als je een tijdje bezig bent en je heb geen mogelijkheid om het vaker te doen snap ik ook wel dat het frustrerend is.
Succes en ik hoop voor je dat het raak is.

Hoi marchatjhe, 
Het was in maart gelijk raak, maar dat is helaas een miskraam geworden. Daarna is mijn cyclus wat veranderd. 
We blijven inderdaad hopen dat het nu deze ronde weer raak is. Wel sinds de eerste keer weer echt proberen dus hopelijk hebben we weer geluk. 
Bedankt voor je reactie 

Terug
Bovenaan