5 dec naar gyneacoloog

A

Anoniem

Guest
Ik ben zo benieuwd of ik woensdag een goede uitslag krijg.
Ik moet dan namelijk weer terug ,voor de uitslagen van het bloed onderzoek,kijken of het inderdaad een goede eisprong is geweest,en misschien wel weer bloed prikken om te kijken of ik misschien wel zwanger ben.
Ik kan haast neit wachten,wie zit er nog meer in spanning?????????
Zou toch een mooi sinterklaas kado zijn
                                                          liefs mexx-ann

Hoi Mexx-Ann,

ik moet 5 dec. ook naar de gyn. maar dan voor het eerst! ben benieuwd!

spannend voor jou zeg,ben je er al vaker geweest?

xxx mier

hoi mier.
Ja ik ben al vaker geweest ivm me leeftijd en suiker ziekte ,en een miskraam in juni dit jaar.
En ik had het idee dat mijn eisprong niet goed was,aan de hand van die ovulatie testen kwam ik erachter.
Dus een aantal keren bloed geprikt,en echo's gehad voor eicel meting.
deze maand bleek dat mijn eitje zeer goed was,ook qua grootte.
Nou kan het nog steeds zijn ,dat ie ineens is verschrompeld,of dat mijn baarmoeder slijmvlies niet dik genoeg is geleven(dit is mij verteld).
Vorige week weer bloed geprikt,voor mijn progesteron waarde,en 5 dec de uitslag.
Dan zou de gyn weer bloed kunnen prikken,om te kijken of ik zwanger ben,tenminste dat hoop ik dat ie dat wil doen,want met een echo is er toch nog niks te zien.
Ik moet zeggen dat ik deze maand nog geen echt klachten heb,geen zere borsten,of wat dan ook,en de voorgaande maanden,voelde ik echt van alles,dus dacht ik elke keer nou is het raak,dus eigenlijk heb ik goede hoop.
Maar de dagen gaan mij niet snel genoeg voorbij.
Dus zou het een zeer groot sinterklaas kado zijn.
En waarom moet jij?
Wij zijn al begin dit jaar bezig,en hoelang jullie.
Mijn leeftij is 37 ,ook niet echt jong meer maarja,we willen het nog grrag (dit zou de derde voor ons zijn,daar was ik zeer enel zwanger van,de eerste was in 1 keer raak,en de 2 in 2 keer.
                                                      liefs mexx-ann

hoi mexx-ann

hoe was het vandaag bij de gyn?
ik kreeg vanmorgen gelijk een inwendig onderzoek,en er staat een eitje op springen van 20mm! volgende week bloedprikken en week daarop de uitslag!
wij zijn ook bezig vanaf begin dit jaar dus bijna een jaar dus vandaar de gyn!

xxx

Terug
Bovenaan