5 dec tip

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik was net even bij de Trekpleister winkel.
Daar hebben ze een wekker, in twee varianten..waardoor kids leren wanneer ze uit bed mogen s'ochtends..
Het is een aap,of olifant  waar je de ogen van dicht doet als je kind gaat slapen, en als het tijd is om op te staan, gaan de ogen open op de tijd die je hebt ingesteld.
Dus wel handig, en zo hoeven ze geen klok te kunnen kijken..Oogjes dicht..nog niet uit bed..
Er zit ook een digitaal klokje op..
En een ingebouwd nachtlampje dat na een paar minuutjes vanzelf uitgaat.
Ik denk wel voor de iets oudere kids, of alvast om te oefenen..
Ik heb de aap gekocht voor ons zoontje van bijna 6..Die komt vaak als eerste eruit..haha
Eens kijken wat het doet..
Prijs was 14,99.
En als je voor 20 euro aan speelgoed koopt, krijg je 5 euro korting..Dus bij die wekker heb ik een houten dierendamspel gekocht, voor 4,99. En die was dus gratis..
Leuk dus, en misschien een tip??
Gr Rina

hey rina
wat een leuk ding zeg! echt ideaal, tja nog niet voor jelte natuurlijk maar kan me voorstellen voor kids die ouder zijn!
Jeroen verklaart me vast voor gek als ik em al haal voor jelte, haha..
Gaan jullie t thuis vieren met familie??

gr.Sas.

Leuk joh! Hier doe ik het ook nog niet, maar zal het zeker aan mijn schoonzusje doorgeven. Haar zoontje is wat ouder en voor hem is het misschien wel leuk.

groetjes Maris

Wat een grappig en handig idee. Mijn oudste kan inmiddels al klok lezen, dus niet meer nodig, maar ik vond het wel een leuk idee!

Terug
Bovenaan