5 dgn over tijd, negatief getest, bruin verlies.....

A

Anoniem

Guest
Wat moet je daar nou weer van maken?
Snap er helemaal niks meer van. óf 2 strepen, óf ongesteld, maar niet dit.
Wat denken jullie, heb ik nog kans op een positieve test?

Misschien toch t begin van je ong? Ivm je bruine afscheiding...heb je dat nu nog? of was dat maar een beetje? Misschien heb je niet genoeg hormonen nog aangemaakt om pos. te testen...

dat bruine is nu 2 dagen. Had vandaag op het werk maar tampons gebruikt, anders loop ik steeds zo zenuwachtig naar de wc en ook in de tampon alleen bruin, niet veel, wordt niet meer en niet minder....sorry voor het ietwat smerige verhaal!

haha geeft niet hoor. Misschien is t nog oud bloed van vorige ong. Of gewoon een kleine ong. Sjaa t kan alle kanten op. Misschien over paar dagen nog een x testen dan weet je t misschien zeker. Heb je geen evt. zwangerschapsklachten?

hmmm nee niet echte overduidelijke klachten. Zou ook menstruatieklachten kunnen zijn. iets opgezette borsten, iets gevoelige tepels, meer puistjes....tssss, t is allemaal wat...zondag ben ik een week overtijd, dan nog maar eens testen, als ik dat vol hou

Hoi Seleinna,
Ik heb zelf ook een paar  maanden gehad dat mijn ongi's voornamelijk bestonden uit oud, bloed. Ik weet niet hoe lang je al van de pil bent, maar volgens mijn HA kan dat nog te maken hebben met ontpilen. Ik hoop dat je gewoon zwanger bent, maar zo niet hoef je geen zorgen te gaan maken over een rare ongi. Ik had dat in feb, april en mei.

succes.
Groetjes,
sara

ik zit nu in ronde 5. Ben steeds keurig rond de 32/33 dagen ongesteld geworden.
Ook zette dit dan vrij snel door, maar goed, het is wel zo, dat na het stoppen, ik iedere ronde wel weer wat nieuws merk aan mn lichaam.

Raar ding, een vrouwenlijf...

Hier hetzelfde verhaal. Ik heb al 5 dagen bruine afscheiding. Zit nu in de eerste ronde de 49 cyclus dag. Ik heb ook negatief getest op dag 43...

Terug
Bovenaan