5 embryo's!!

He,

Ik heb maar even een nieuw verhaal aangemaakt. Zijn net terug van het ziekenhuis en er zit een topembryo op zijn plek. We hadden er in totaal 5, dus mogelijk nog 4 om in te vriezen. Dit gaan ze morgen bekijken en daar krijg ik dan schriftelijk bericht van.

Verder heb ik aangegeven dat de punctie wederom vreselijk was en gevraagd of het mogelijk onder narcose kan. Wat blijkt dit kan, maar dit is niet de normale manier. Ze heeft het in ieder geval opgeschreven en mocht er een derde punctie komen dan gaan ze er rekening mee houden.

Voor degene die nog zitten te wachten op het verlossende telefoontje, heel veel sterkste. De bank waar ik nu zit is te groot voor mij alleen en ik wil wel wat gezelschap!!!

Liefs,

Roelien

hoi hoi,

ik wens je heel veel succes op het wachtbankje en ik duim voor je

super een  toppertje ertussen

ik hoop dat ze de andere kunnen invriesen maar dat je ze niet nodig hebt

SUCCES

groetjes moekje

(forum verlaatster)

Hé, wat een score zeg, super! Was de rest van je eitjes niet bevrucht of waren ze niet van een hele goede kwaliteit? En hoe was het de vorige keer?

Geniet ervan, er branden vanavond weer 3 kaarsjes bij me op de schoorsteen en dat moet toch wel een beetje helpen hopelijk! Wanneer mag je testen?

kus, Pleun

Hoi Roeltje,

Geweldig meid, wat een supergoed nieuws! Nu maar hopen dat je over twee weken een positieve test in je handen hebt. Ik ga in ieder geval nog even flink door met duimen, dit moet hem gaan worden!

Liefs, Ibbeltje

Hoi Pleun,

Ik weet dat eigenlijk niet. Ze zeiden tegen mij dat er 5 goed bevrucht waren van 9. De andere zullen dan wel niet goed zijn. Vorige keer had ik maar 3 eicellen en daarvan waren er maar 2 bevrucht. Dus dit is een stuk beter. Jij veel succes vrijdag.

lfs Roelien

Hoi Roelien

Goed zeg die top emmies. Dat ze goedgenoeg voor de vrieser zijn. Ik duim voor je dat de gene die teruggeplaatst is lekker bij je blijft.

Liefs

Lydia

Hey roelien,

Sorry dat ik nu wat schrijf maar van de week kreeg ik mijn verhaal aan jou niet geplaatst ik kreeg elke x error.

Maar top man 5 embryo's!!!!!!
Ik ga echt voor je duimen dat het nou eens goed komt!!
Ik ga nu naast je op je wachtbankje zitten want ik moet nu ook gaan afwachten.
Heb terugplaatsing net gehad.

Fijn weekend en ik stuur je nog een mail van t weekend ofso.

Lfs Syl

Terug
Bovenaan