5 flessen of 4,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

hoi meiden,,,,,,,,,,,,,,,,

Ik word beetje gek door de hoeveelheid van het flesvoeding. op het pakket staat dat boven 6 kilo 4 keer per dag 180cc water met 6 schepjes geven.en van 5 tot 6 kilo 180ccwater met 6 schepjes 5 keer per dag. ik begrijp niet, boven 6 kilo wordt 4 maal gegeven, dus minder, dat moet toch meer geven als de baby zwarder wordt.ik begrijp niks. kan iemand me helpen.

Groetjes,,,,,,,,,,,,,,,,
Rasil,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
Hoi Hoi,

Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar op het cb zeiden ze dat ik niet
op het pak moest kijken om dat, dat meestal niet werkt.
Ik heb gewoon hun raad op gevolgd.
Mijn dochter is nu 9 maanden die krijgt nu 3 flessen op een dag van 200 cc
En bij de meeste kindjes zal dat wel ongeveer het zelfde zijn.

vr gr Margriet
 
Ik ben vergeten nog wat te zeggen,
naarmate je kindje ouder wordt krijg het ook fruithap tussendoor
en misschien al brood enz...
Dus het krijgt steets minder behoefte aan fles voeding het wordt dus
steeds minder en ze gaan meer eten.

gr margriet
 
hoi Rasil.
Ik vind het ook vreemd hoor hoe het op het pak staat, want als ik me daaraan zou houden zou ze volgens de ka veel te veel krijgen.
Ik zou kijken wat je kleintje wil hebben als ze genoeg hebben geven ze dat ook wel aan en kun je zo een fles meer of minder geven.
Ik hoorde dat ze op een gegeven moment toch minder gaan eten omdat ze niet meer zo hard groeien als in het begin.
succes en groetjes TIna
 
Hallo allemaal,

Op het CB hebben ze mij verteld dat ze maximaal een liter per dag mogen (incl de schepjes) Bij mijn grote kleine vent gaat dat goed. Hij is vanaf het begin te groot en te zwaar geweest, (heb de 1e  maand BV gegeven)  maar nu hij meer beweegt vlakt de curve iets af en gaat hij weer richting de bovenste lijn.
Als het goed is neemt de behoefte ook vanzelf af. En als de fles niet leeg is, maar er wordt niet meer gedronken, gewoon stoppen.
Hopelijk kan je er wat mee.

Gr Lisette
 
Terug
Bovenaan