5 juli NOD

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

op 5 juli mijn NOD en eigenlijk kan ik niet wachten, hoop zo graag dat het (weer) raak is!!! In mei een miskraam gehad en vorige maand (keurig na 28 dagen) ongesteld geworden. Je schijnt direct na een miskraam weer zwanger te kunnen worden maar vaak is er toch eerst een menstruatie en die heb ik dus gehad....... Het lijkt wel of iedereen om mij heen voelt dat ik graag moeder wil worden (ik heb het er behalve met een paar vriendinnen en mijn man nooit over) maar zelfs op mijn werk krijg ik opmerkingen (wel leuke hoor!) overal zie ik zwangere vrouwen en baby's en en en en en waarschijnlijk allemaal heel herkenbaar voor jullie en daarom vind ik het ook zo fijn om dit forum te lezen/schrijven. Herkennen jullie het, dat het lijkt of mensen het aan je merken dat je zwanger probeert te worden?

Nou meiden allemaal veel succes en hopelijk kunnen wij eerdaags allemaal verhuizen naar het "zwangerforum".

Hé Jardan,

Jazeker herken ik dat! Maar ik ben ook weleens bang dat ik het  er zelf uitflap of iets zeg waardoor ze het kunnen weten. Ik ben er ook zo mee bezig en alles wat maar in de buurt van baby's zwanger kinderen enzenz komt, associeer ik natuurlijk met.... hahaha En al die zwangere buikjes overal! Het lijkt wel of bijna heel Nederland zwanger is! Nu vind ik het alleen maar leuk om te zien, ben zelf pas net begonnen (ronde 2), dus ik geniet er maar gewoon van! Dan denk ik: straks ziet iemand anders dat ook als ze mij ziet! (En dan hoop ik maar dat ze er niet verdrietig van wordt...)

Groetjes,
Tess

He Meiden,

Nou ik herken mezelf ook helemaal in jullie verhaal.
Ook bij mij zeggen de mensen steeds wanneer komen er bij jullie kindjes alsof het van je gezicht af te lezen is. Soms weet ik dan ook echt gewoon niet wat ik moet zeggen soms ga ik gewoon een beetje  ik hoop maar niet dat ze dat door hebben.
Ik denk dat de mensen dat ook denken omdat we al 3 jaar getrouwd zijn en het dus wel tijd vinden dat er kleintjes gaan komen.

Zelf wil ik ook eigenlijk al een heletijd kinderen maar manlief was er nog niet aan toe (nu gelukkig wel)

Kreeg gisteren toevallig ook het krantje van kriutvat binnen met al die leuke winni the pooh dingen ik zou het echt zo kunnen gaan kopen.

Ik ben er echt al zo mee bezig dat ik al weet hoe de kamer er uit zou moeten zien. Hebben jullie dat ook of ben alleen ik zo gek.

Was laatst in amerika (daar heb ik een zus wonen) en de baby spullen zijn daar zo leuk. Toen heeft mijn zus bedden spullen gekocht voor mij als kadotje echt zo geweldig je kan dat echt niet vergelijken met Nederland.

Maar nu maar wachten tot het zo ver is anders zit ik hier toch mooi de die beddenspullen (hihihihi).

Gr,
Lin

Terug
Bovenaan