5 juni eerste afspraak

Vandaag de verloskundige gebeld, ik was er gewoon zenuwachtig door! Hihi

Mag 5 juni overdag voor de intake komen en dan 's avonds in de andere praktijk een echo, toch weer erg spannend hoor!

Wanneer hebben jullie je eerste afspraak?

Spannend!! Wanneer was jij ook alweer uitgerekend?

Ik heb 6 juni mijn eerste afspraak met echo en ben dan als het goed is 7 weken en 6 dagen (uitgerekend rond 16 januari)

spannend, wij hebben 3 juni de eerste echo, dan ben ik 6.5 week dacht ik en ben 17 januari uitgerekend.
Maar als jij 3 dagen later al bijna 8 weken bent en 16 januari uitgeteld bent dan snap ik er niks meer van met hoe ver ik ben :( . Mijn gyn gaat daarna op vakantie vandaar zo vroeg :) Dan overleggen we ook denk ik of ik voor verdere behandeling bij hem blijf, of dat ik via de vk verder ga.
Het kost me steeds mee moeite om het voor me te houden, hoop ook echt dat op 3 juni het hartje te zien kloppen.. Dan gaan we het familie en naaste vrienden vertellen. :) Kan bijna niet wachten!

Joes1: wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie? Aan de hand daarvan kun je uitrekenen hoever je bent en wanneer uitgerekend. Bij mij was dat vrijdag 12 april, dus ben ik vrijdag 7 juni, 8 weken zwanger (en de dag ervoor met de echo dus 7 weken en 6 dagen). De uitgerekende datum is dan 17 januari, uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Bij mij is mijn cyclus erg wisselend, dus vandaar dat ik uitga van ergens rond 16 januari :)

Mijn cyclus is 23 dagen, kort dus. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 17 april. 12 mei was mijn NOD. Heb 17 april + 9 maand gedaan en zo op mijn uitgerekende datum gekomen...
Vind het verwarrend als ik na ga dat ik dus 19 mei een week over tijd ben, maar eigenlijk pas een maand zwanger..

Hoi,
Ik heb 4juni een afspraak voor een intake en een echo. Volgens mijn berekening ben ik dan 8wk.

Ik vind het wel weer spannend. Krijg ook steeds meer kwaaltjes die ik volgens mij met de eerste zwangerschap niet heb gehad.

Gr

Terug
Bovenaan