5 maanden alweer...

Vandaag 22 weken en dat betekent dat ik al weer 5 maanden zwanger ben! Waar blijft de tijd?!
Als ik achterom kijk, teken ik er voor. Op het gezeur met het ziekenhuis bij de combinatietest na.... Had nooit gedacht dat ik het zo geweldig zou vinden om zwanger te zijn. Geniet er zo van en het maakt me zo ontzettend gelukkig. Heel de wereld kan me gestolen worden, alles voor dat kleine wondertje in mijn buik!

Ik hoop dat de laatste maanden net zo voorspoedig verlopen als de eerste maanden en dat wij straks een wolk van een baby krijgen. Wat lijkt dat nog lang te duren.....

Hoop dat jullie ook zo genieten, gelukkig zijn en naar jullie beeb uitzien. Hoewel ik me natuurlijk heel goed realiseer dat het voor een aantal van ons wat minder rooskleurig is....

Fijn weekend meiden!!!!!

Liefs van een happy mama2be.

Hee gelukkige mama :)

Wat leuk om zo'n positief, enthousiast berichtje te lezen! 5 maanden alweer, ik morgen ook en ik vind de tijd wel echt heel hard gaan hoor..... Super goed om te lezen dat je zo geniet en dat je zo'n fijne zwangerschap hebt, top!!

Zoals je weet is het bij mij wel heel anders maar ik blijf het zoooo bijzonder vinden. De zwangerschap kan me gestolen worden maar alles eromheen vind ik geweldig! De kindjes in m'n buik, het kamertje in orde maken, de plopjes, de echo's.......allemaal fantastisch en ik probeer echt elke dag te genieten!

Fijn weekend meid! Liefs

Heej happy mama :D

Heerlijk berichtje zo op de zaterdag ochtend :D
Jeetje 5mnd alweer? War blijft toch de tijd idd. Lijkt als de dag van gister dat we elkaar vertelden van onze positieve testen.
Heel erg fijn dat je zo geniet!

Ik ben morgen 20 wkn en sinds een aantal weken ben ik ook zo aan het genieten, voel zoveel beter en idd kan de hele wereld aan, alles voor beeb :D
Alles is heerlijk om te doen, lekker tutten in de babykamer, zwijmelen bij de kleertjes, geboortekaartjes uitzoeken en zelf het 'ruziën' om de naam kan ik heel erg van genieten.

Ben heel erg benieuwd hoe snel de 2e helft wel niet voorbij gaat. Nog even en onze zonen en dochters liggen in onze armen, kijk er heel erg naar uit.

Fijn weekend!!
Liefs, x

Fijn hè dat alles zo goed verloopt. Vijf maanden klinkt al zover. Ik denk dat het laatste deel snel zal gaan. Zeker nu we de baby meer en meer gaan voelen.

Meid ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig blijft verlopen. Daar teken we allemaal voor denk ik!

Heerlijk dat genieten....
Verbaas me er alleen nog steeds over hoe snel de tijd gaat... Ben alweer bijna 25 week dus bijna 6 maandjes... Ow ja en af en toe laat de kleine me even schrikken schopt ie ineens vanuit het niets zo hard haha...

Wat fijn dat je je zo goed voelt en dat je zo geniet!!

Ik vind zwanger zijn helaas niet echt genieten... Tuurlijk, ik vond het enorm bijzonder, ben blij dat het ons gegeven is en ben enorm gelukkig dat tot nu toe alles goed is, maar echt genieten? Nee... Heb heel veel last van mijn bekken waardoor ik al niet eens meer echt normaal kan functioneren, laat staan echt alleen voor mn zoontje kan zorgen. Daarnaast alle andere ongemakken vind ik ook niet relaxed maar die neem ik voor lief. Genieten vind ik meer de simpele dingen met mn gezinnetje, lekker uit eten met familie of goede vrienden of andere leuke dingen. Kan echt wel jaloers zijn op meiden zoals jij, die ècht genieten!!

Houd dat gevoel in ieder geval zolang mogelijk vast zou ik zeggen! :)

Fijn dat je zo geniet van je zwangerschap. Ik vind het ook heel bijzonder, ik geniet maar begin helaas nu ook al weer erg last van mijn bekken te krijgen. Ik ben blij dat ik op de helft ben, maar heb een beetje schrik hoe het de komende maanden verder zal verlopen, aangezien ik de vorige zwangerschap de laatste 6 a 8 weken bijna niet meer kon lopen. Ik weet dat ik rustig aan moet doen, zeg het ook tegen jullie maar wil toch graag veel doen...

geniet van de laatste maanden en van je verlof en alles erom heen, want alles idd heel bijzonder.

Meid wat fijn dat je er zo van geniet. En idd wat gaay het snel. Kan me nog zo goed herinneren dat we on april met alle meiden begonnen te schrijven en nu is get gewoon al zowat aug!

Ook hier niet echt noemenswaardige klachten hoor, al had ik vanavond volgens mij voor het eerst bandenpijn. Flinke steken in mijn zij en bij mijn schaambot! Kan soms ook gewoon net geloven dat ik echt zwanger ben!

Lekker verder genieten want de tijd vliegt voorbij!

Terug
Bovenaan