hallo,
Ik snap dat het niet leuk is dat je kindje niet door slaapt. Mijn dochter sliep pas met achtenhalve maand door. Mijn zoontje slaapt sinds kort door (12 weken). Hij heeft al die tijd naast mij in zijn reiswieg geslapen.
Mijn dochter heb ik na achtenhalve maand 's nachts laten huilen, want na het warm eten 's avonds had ze 's nachts echt geen bv meer nodig. Na drie nachten ( verschrikkelijke nachten voor mij en voor haar) sliep iedereen heerlijk door. De derde nacht huilde ze maar even en toen was het over.
Ik had dus al besloten om met de tweede eerder de nachtvoeding af te bouwen. Toen hij ongeveer 6 weken was kwam hij 's nacht nog steeds om de drie uur. Ik heb toen geprobeerd om de 6.00 voeding iets te verlaten door hem bij het eerste geluidje dat hij gaf de speen te geven. Gelukkig accepteerde hij dit en viel vaak in slaap. Na enkele nachten kwam hij 's ochtends om 7 uur weer. Toen dit gelukt was heb ik met 10 weken besloten om de voeding tussen 3 en 4 uur 's nachts later te gaan geven. De eerste nachten barstte hij in huilen uit. Wanneer hij om deze tijd kwam dan gaf ik hem zijn speen. Wanneer hij dan echt ging huilen dan nam ik hem in bed en hield hem dicht tegen mij aan, hoofd tegen hoofd. Hij viel dan altijd weer in slaap. Wanneer hij sliep dan legde ik hem weer terug in zijn eigen bed. Tot dat het 's ochtends 6 uur was en hij ( toch weer om deze tijd) bij mij mocht drinken. Hij slaapt nu 's nachts op zijn eigen kamer. Zometeen zal ik hem voeden en morgen vroeg tussen 6 en 7 komt hij weer.
Dus 's nachts de voeding uitstellen, lekker knuffelen tot je kindje weer in slaapt en weer terug in bedje leggen, oja de hoeveelheid voeding 's nachts ook minderen. Ik liet mijn zoontje maar een kant drinken ipv twee.
Succes