De eerste drie maanden heeft onze kleine meid vrij veel gehuild. Met inbakeren, rust en regelmaat en een koemelkvrij dieet voor mij (vanwege de bv) leken we de gebruiksaanwijzing te hebben gevonden. Met ongeveer 1,5 uur slapen en 1,5 uur voeden/wakker zaten we in een mooi ritme. Maar sinds vorige week zijn we het ritme weer kwijt, zowel bij het slapen als bij de voeding. De ene keer slaapt ze twee uur en de andere keer is het een hazeslaapje en huilen. Ik reageer nog steeds op de slaapsignalen, maar blijkbaar is door de ogen wrijven/gapen en meteen naar bed ook niet meer de garantie voor een lekker slaapje. Ook met de voeding loopt het dan minder. De tijdstippen en hoeveelheden wisselen nu erg. Voeden op verzoek probeer ik wel, maar is moeilijk omdat ik niet live kan voeden en haar alleen afgekolfde melk geef. Vanmiddag heeft ze redelijk gedronken, maar vanavond heb ik 90 ml bv weggegooid. En dat vind ik erg balen omdat ik met heel veel moeite (dag en nacht en op mijn tandvlees) alle voedingen bij elkaar moet kolven.
Zijn er rond 5 maanden ook iets van regeldagen of sprongen?? Wie herkent dit? Wil zij nu over op een ander slaap/voedings ritme en wat is dat ongeveer bij 5 maanden?
Groetjes, Ymke
Zijn er rond 5 maanden ook iets van regeldagen of sprongen?? Wie herkent dit? Wil zij nu over op een ander slaap/voedings ritme en wat is dat ongeveer bij 5 maanden?
Groetjes, Ymke