5 maanden na keizersnede weer zwanger.

Hoi ik ben nancy 24 jaar ben inmiddels 7 weken zwanger van de 2e.
Mijn dochtertje is 26/07/2007 geboren met een keizersnede, ze lag met haar neus omhoog en zakte de laatste centimeters niet meer in het bekken. De gyn zei dat je na een keizersnede een jaar moet wachten met zwanger worden. Zijn er nog meer mensen die kort na een keizersnede weer zwanger waren en moet je nu weer een keizersnede?

Liefs Nancy
(mamma v Fenna 26-07-2007)
 
Hallo Nancy

gefeliciteerd met je zwangerschap.
maak je geen zorgen over dat je weer met een keizersnee moet bevallen.
ik was 3 maanden na mijn keizersnee weer zwanger dus iets sneller dan jij haha.
ik heb verder een hele goede zwangerschap gehad.
heb in het begin wel iets last van mijn litteken gehad door het oprekken maar dat was goed te verdragen.
ik ben normaal bevallen en ze was er met 4uurtjes er uit dus het is op zicht wel een vlotte bevaling geweest.
dus maak je niet te veel zorgen je kunt ook normaal bevallen als alles mee zit.
geniet lekker van je zwangerschap.

groetjes sil24
 
Hoi Nancy,

Ik ben vorig jaar ook met een keizersnee bevallen. In mijn nagesprek met de gyn zei hij dat het op zich niet zo erg is om voor de 6 maanden weer zwanger te worden als het zou gebeuren. Hij gaf aan dat het in principe beter is om 6 maanden te wachten. Nou dat klinkt al heel anders dan een jaar he! De VK zei precies hetzelfde trouwens, dus hier houden ze 6 maanden aan. misschien geeft dat een beetje rust. Geniet er maar gewoon van hoor. Zal wel goed komen allemaal.
 
Hoi Nancy,
 
Ik weet dat het een oud bericht is, maar ik vroeg me af hoe je het allemaal hebt beleefd en hoe het gegaan is?
Ik heb 4 maanden geleden een keizersnede gehad en ben er ook net achter gekomen zwanger te zijn...
 
Groetjes
 
Terug
Bovenaan