5 maanden tandjes

Hoi allemaal,

Mijn mopje is 5 maanden en toont al 2 weken het gedrag van tandjes die doorkomen en ook hele rode wangetjes. Nu zagen ik en mijn vriend net een heel wit puntje. Het was echt helemaal wit maar ten hoogte van hoektanden. Verklaart een hoop. Nu hoor ik om me heen dat dat niet kan omdat de snijtanden eerst doorkomen. Maar wij zien het toch echt. We zijn toch niet gek dan? Het hoeft toch niet altijd te gaan zoals het boekje

Nee hoor kan natuurlijk altijd. Voel eens dan met jullie vingers? Ik voel het meestal eerder dan dat het te zien is, dan voel je echt een hard puntje door het tandvlees komen. 

Meestal komen snijtandjes eerst, maarja er zijn altijd uitzonderingen. Er zijn ook babies die met 1 of 2 tanden geboren worden, dus het kan zeker wel. Wij gebruiken dentinox als ze door de pijn niet kunnen slapen.

Ja dat wil ik dus niet gebruiken omdat er ethonol in zit. Ik ga even aankijken hoe ze het doet ze slaapt idd wel slechter, maar heb alles lekker in de koelkast en vriezer gedaan even kijken hoe dat gaat

Onze zoon had met 4 maanden 2 onderhanden. Met 6 maanden zag ik 2 boventanden maar de buitenste. Heel Google zegt nee kan niet.. nou 1 week later zaten er 4 tanden ? teller staat nu op 6 en het jochie is 7 maanden. 4 tegelijk. Was sneu maar ach, dan maar in 1 keer.. dus kan absoluut. De middelste lieten zich niet zien of voelen tot ze eruit waren..

Terug
Bovenaan