5 maandjes oud en te groot en zwaar.

Mijn zoontje is net 5 maandjes oud,
weegt 9650 gram bij 73 cm.

Zijn er nog meer van die grote baby ´s van 5 maanden?

Ik krijg vaak de opmerking van jee kan hij dit nog niet of dat nog niet,uhm nee mevrouw hij is net 5 maandjes,nou dan moet je die gezichten zien,ze geloven het haast niet.

Hij is van 16/08/2007.

groetjes van Bianca mv Nicky en Mika Dani 16/08/2007
 
Hihi, ik heb precies het tegenovergestelde... Mijn jongste zoontje is 6,5 maand, is 65 cm en weegt 6.243 gram.. Hij is dus erg klein en ik moet ook extra naar het cb om het te laten wegen want hij zit op het onderste lijntje van de curve..
Ach ik denk altijd maar Als ze zich maar lekker voelen toch?
 
Mijn dochtertje is nu 7,5 maand en is 71 cm en weegt iets meer dan 10 kg. Als je naar de lengte van je kindje kijkt vind ik het echt wel mee vallen.. Sommige kinderen zijn nou eenmaal groter dan de ander! Een kindje die ik ken is ook van augustus en is net zo groot en bijna even zwaar als Guusje.
Je moet maar zo denken: zolang je kleintje zich goed voelt is er niks aan de hand!!

Groetjes,
Charelle, mama van Guusje (17-06-2007)
 
hai

mijn zoontje is net 14weken en weegt over de 8 kilo en is 65cm lang. Hji lijkt een stuk ouder. Mensen reageren soms ook met ongeloof als ze horen dat hji nog zo jong is. Wat wil je eraan doen, hij was bij de geboorte al groot. Je kunt hem moeilijk op een dieet zetten of wat dan ook.
 
Hoi

Ik heb een dochtertje van 2,5 ze weegt maar net 9,4 kilo
89 cm lang

lang getopt veel soorten voeding gekregen sondevoeding door de buik en bij voeding.
omdat ze extreem dun is, ze zou volgens haar arts zo onder een boom in afrika passen, dus dan weet je het wel.

ze groeit echt haar eigen manier, dan zie je maar ieder kind is uniek en doet zijn eigen ding, verder springlevend en erg aktief


groetjes monique
 
Mijn zoontje is alweer bijna 6 maandjes weegt nu ook tegen de 10 kilo aan en is 74 cm lang.

Hij is nog steeds groot voor zijn leeftijd,maar mooi in verhouding,wel krijg ik nog steeds de opmerking dat hij zo groot en zwaar is voor zijn leeftijd.

Ach hij is voor de rest heel gezond en daar ben ik blij om.

groetjes van Bianca mv Nicky en mika Dani 16/08/2007
 
Mijn zoontje is nu 4 1/2 maand oud en is 70 cm! en weegt 7090 gram.
Bij het consultatiebureau zeiden ze dat hij de lengte heeft van een kind van 6 maanden en het gewicht van een kind van 4 maanden (in verhouding tot zijn startgewicht natuurlijk)
Was bij geboorte 4410 gram en 57 cm.
 
Hoi Bianca,

Je bent niet de enige hoor!!. Mijn zoontje is nu 5 maanden. 2 weken geleden ben ik met hem bij het cb geweest. Hij is nu 71 cm lang en weegt 8130 gram.
Qua gewicht blijft hij dus achter bij zijn lengte, althans  volgens het cb hier.
Tja, hij is mooi in verhouding en doet het verder goed.

Groetjes Sandra
 
Terug
Bovenaan