5 maandjes

Joaz is morgen 5 maanden jong en we zijn vandaag even op het inloopspreekuur van het cb geweest. Toen hij 4 mei werd ontslagen uit het ziekenhuis woog hij 6540 gram en was 62 cm lang.
Vanmiddag woog hij 7790 en was bijna 66 cm.
Hij is heel erg aan het inhalen geweest de afgelopen weken. Wat we ook merkten want mt 68 begint wat strak te zitten her en der.
Verder draait hij bijna op de buik en verdwijnt alles wat hij te pakken kan krijgen in zijn mondje. Hij doet het gewoon super!

blijblijblij

wauw 5 mnd alweer en ik ben nog aan het aftellen naar de 4mnd hihi

wat fijn dat je ventje zo goed is bijgetrokken, merk je verder nog iets aan hem dat hij zo ziek is geweest of is hij nu wel weer helemaal de oude?

wat gaat de ontwikkeling snel he, nog even en ze kruipen er vandoor hahaha
connor is ook al een tijdje zwaar aan het oefenen om om te rollen en met een heel klein beetje hulp lukt het (en vandaag een keer zonder hulp, maar toen lag hij wel een beejte schuin op een laag kussen). verder wil hij het liefste de hele dag zitten, maar ja eigenlijk issie daar toch echt nog een beetje te klein voor hihih, maar ondersteund komt hij een heel eind.

ik moet volgende weer weer naar het cb voor de 4mnd check ben erg benieuwd, met 3 mnd was hij 6 kg een 65cm

Wat groeien ze goed die mannekes van jullie!!
Fijn dat het allemaal zo goed gaat.

Luna heeft echt een spurt gemaakt sinds haar tuigje af is gegaan vorige week. Vanmorgen lag ze opeens met haar hoofdje aan het voeteneind en dat gewoon met slaapzakje aan. Ik lag helemaal in een deuk, lag ze daar met opgetrokken beentjes op haar zij met hydrofiele luier(die eigenlijk onder haar hoofdje hoort te liggen) in dr handje en een duimpje in de mond... smelt!!! Wat gaat het hard met die ontwikkeling!!!

liefs Fiona

Terug
Bovenaan