5 miskramen

Hoi meiden,

allereerst veel sterkte allemaal met jullie verlies.

Ik heb net mijn 5e miskraam achter de rug en heb nog geen kinderen.
Ben u bij de gyn. aan het uit zoeken waar het aan ligt. Heeft iemand ervaring met deze onderzoeken en de resultaten?

Ben erg bang dat het de volgende keer weer mis zal gaan en zou graag horen wie ervaring heeft met habituele abortus (meer dan 3 miskramen na elkaar).

oopdat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.

liefs Floor

Lieve Floor,
Wat ontzettend naar voor jullie.
Ik heb hier geen ervaring mee maar moest wel even reageren op jouw berichtje.
Ik hoop dat men iets kan vinden en dat een goede zwangerschap voor je weggelegd is.
Ik kan me voorstellen dat je bang bent bij een evt. volgende zwangerschap.
Heel veel sterkte toegewenst.
Groetjes van Caroline

Sorry ik heb hier ook geen ervaring mee. Maar wil je wel heel veel sterkte toe wensen en ik hoop dat het allemaal meevalt en goede resultaten zal geven.
Groetjes.

Nogmaals wens ik je heel erg veel kracht en sterkte toe de komende periode. Ik hoop dat je veel steun kunt vinden bij je partner. Hoe is hij eronder? Verdriet kan een relatie uiteendrijven, maar het kan ook zijn dat je dichter naar elkaar toe groeit. Dat hangt van de verwerking van ieders verdriet af. Ik kan je niet helpen met je vraag. Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis helpen uitvinden hoe dit nu toch telkens kan gebeuren. Is het bad luck of kunnen ze het medisch oplossen. Heel erg veel succes. Laat je nog wat van je horen?

Liefs Lizzy

Hoi
Om aan te sluiten bij Lizzy ´s vragen, hoe wordt je in het ziekenhuis begeleid;kun je hierover wel goed met jouw gyn. praten.
Dat is wel heel belangrijk hoor, jullie moeten wel samen gaan uitvissen hoe jullie nu verder gaan.
hoe is het nu met je?

Liefs Jeanette

Hallo Floor,
Zelf heb ik al 7 miskramen gehad in 3 jaar.Gelukkig hebben we wel een zoon van 9.Ik heb al ontzettend veel onderzoeken gehad maar tot nu toe niets gevonden.In welke maand zijn bij jou die miskramen? 5 van de 7 waren bij mij gelijk in 't begin.
Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat 't toch nog voor je zal lukken!
Shira

Hallo Floor,
Ik leef met je mee en kan je bijna de hand schudden. Ik heb 3 dagen geleden mijn 4e miskraam gehad. Op dit moment kan ik met mezelf niet uit de voeten, je zult dat vast wel herkennen. En ja.. ook ik ga die medische molen in! Ervaring heb ik niet, ik heb wel al de nodigige informatie van de gyn, gehad. Bij ons gaat er een chromosomen onderzoek plaatsvinden en wat anderen. Je kunt de informatie vinden op een site..www.nvog.nl Ik heb deze pagina van de gyn gehad. Op de site kun doorklikken naar "habituele"miskramen".Mogelijk dat je er wat aan hebt.
Ken je het gevoel van waarom overkomt mij dit? En het dubbele gevole van ik wil wel weer zwanger worden , maar ik durf niet? Het gevoel van falen??

Kortom...een hoop vragen en geen antwoorden. Ik denk wel eens was ik maar vroeger begonnen.. ik word 36 en heb nu ook nog het gevoel dat de klok wel heel snel tikt!

Heel veel sterkte! Als nog vragen hebt lees ik die wel!

Lieve groet, JAcqueline

Hallo Allemaal!

Jammer genoeg kan ik me bij de club aansluiten.
Ik heb nu de 6e miskraam gehad,op dit moment wacht ik af of de 6e vanzelf afkomt of dat ze het weg gaan halen,ik kreeg afgelopen donderdag te horen dat er wel een vruchtzak was maar geen vrucht!
Ik heb bijna alle onderzoeken al gehad maar die wezen helemaal niks uit dus waar het aan ligt??? dat weten we dus niet!
Ik laat het er niet bij zitten,en knok net zo lang door tot ik een kind heb of dat ze zeggen sorry maar het kan niet!
Ik kan nu alleen nog maar huilen,en mezelf af vragen waarom?
Donderdag 1 April moet ik terug komen en gaan ze nog een echo maken,aan de hand daarvan zullen we verder kijken wat ons te doen staat.

Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte.
xxx Danielle

Terug
Bovenaan