5 miskramen

Hoi meiden,

allereerst veel sterkte allemaal met jullie verlies.

Ik heb net mijn 5e miskraam achter de rug en heb nog geen kinderen.
Ben u bij de gyn. aan het uit zoeken waar het aan ligt. Heeft iemand ervaring met deze onderzoeken en de resultaten?

Ben erg bang dat het de volgende keer weer mis zal gaan en zou graag horen wie ervaring heeft met habituele abortus (meer dan 3 miskramen na elkaar).

oopdat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.

liefs Floor

Lieve Floor,
Wat ontzettend naar voor jullie.
Ik heb hier geen ervaring mee maar moest wel even reageren op jouw berichtje.
Ik hoop dat men iets kan vinden en dat een goede zwangerschap voor je weggelegd is.
Ik kan me voorstellen dat je bang bent bij een evt. volgende zwangerschap.
Heel veel sterkte toegewenst.
Groetjes van Caroline

Sorry ik heb hier ook geen ervaring mee. Maar wil je wel heel veel sterkte toe wensen en ik hoop dat het allemaal meevalt en goede resultaten zal geven.
Groetjes.

Nogmaals wens ik je heel erg veel kracht en sterkte toe de komende periode. Ik hoop dat je veel steun kunt vinden bij je partner. Hoe is hij eronder? Verdriet kan een relatie uiteendrijven, maar het kan ook zijn dat je dichter naar elkaar toe groeit. Dat hangt van de verwerking van ieders verdriet af. Ik kan je niet helpen met je vraag. Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis helpen uitvinden hoe dit nu toch telkens kan gebeuren. Is het bad luck of kunnen ze het medisch oplossen. Heel erg veel succes. Laat je nog wat van je horen?

Liefs Lizzy

Hoi
Om aan te sluiten bij Lizzy ´s vragen, hoe wordt je in het ziekenhuis begeleid;kun je hierover wel goed met jouw gyn. praten.
Dat is wel heel belangrijk hoor, jullie moeten wel samen gaan uitvissen hoe jullie nu verder gaan.
hoe is het nu met je?

Liefs Jeanette

Hallo Floor,