5 naar 4 flessen hypoallergene voeding

Beste allemaal,

Mijn dochtertje van 4 maanden wil ik graag van vijf naar vier voedingen doen. Ze weegt ruim 6 kilo en dit zou volgens mij moeten lukken, we moeten haar nu om 23 uur wakker maken. Alleen vraag ik me af of ik (voor het geval ze 's nachts toch hongerig wakker wordt) de laatste fles mag verdikken en zo ja waarmee? Ze krijgt nu flessen van 180/190.

Alvast bedankt!!

Grtjes Gerly

Hoi Gerlin,

Mijn zoontje van ruim vier en een halve maand gebruikt hypoallergene voeding. Wij zijn sinds deze week terug gegaan naar vier voedingen. Hij drinkt nu 4 maal per dag 200 cc. de laatste fles mocht ik in overleg met het CB aandikken met 2-3 eetlepels Nutrix rijstebloem. Hij krijgt deze fles om 20.00 uur en slaapt dan door tot de volgende ochtend half acht. Succes ermee!!

Groetjes

Patries

Hallo Gerly,

waarom wil je over van 5 naar 4 voedingen? Ik vond dit altijd erg onlogisch om de volgende reden: door "iedereen" wordt er altijd geadviseerd om meerdere keren per dag kleine beetjes te eten. Oftewel: ontbijt, tussendoor, lunch, tussendoor en diner. Waarom zul je je kindje dan 4 keer per dag  wat geven als het ook 5 keer kan en dan iets minder?! Ik heb mijn dochter dus nooit 4 voedingen gegeven.

Groet Dalida

Hoi Gerlin,

Mijn zoontje is nu 5 maanden oud en krijgt Nutrilon Pepti! Hij zit sinds 1 maand ook op 4 voedingen en ik dik zijn fles niet in! Hij drinkt de laatste fles om 20.30 uur en slaapt dan tot 7.30 uur ongeveer of langer soms!

Groetjes

Terug
Bovenaan