Hoi chantal,
Mijn dochter Dewi is geboren op 30 juni en ik geef nu al 4 voedingen per dag. Ik geef borstvoeding ook op dezelfde tijden als jij dat doet. Op de dagen dat ik werk krijgt Dewi afgekolfde melk ongeveer 170 cc. Soms drinkt ze het helemaal op,soms laat ze wat staan. Wij moesten haar voor de voeding van 23.00 uur ook altijd wakker maken, wat heel veel moeite kostte. Dit was eigenlijk zo vervelend voor haar (soms moest er een koud washandje aan te pas komen, vind ik eigenlijk wel heel zielig) dat we besloten hebben om haar eens te laten liggen om 23.00uur. En wat blijkt. ze sliep door tot 06.00 uur 's ochtends. Dat deed ze niet toen ik haar om 23.00 uur nog voeding gaf. Toen kwam ze 's nachts ook altijd nog een keertje. Vanaf het moment dat ik haar heb laten liggen om 23.00 uur, ongeveer een maand geleden, is ze misschien hooguit een keer of 3 's nachts weer wakker geweest. Eigenlijk moet ze de voeding van 23.00 uur "volgens de regels" nog wel hebben, maar Dewi is goed gegroeid en is superactief.
Ik zou het eens proberen als ik jou was en het lijkt mij niet zo erg als de fles niet helemeel leeg is, vol is vol toch!
Succces