5 op een rij , ELORA, JUFFY,YVETTE,BABS en INGE

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

KEI GEFELI    , hoop dat jullie een hele mooi tijd gaan beleven en lekker gaan genieten

strooi nog wat glitters naar het wachtbankje en duim nog een beetje mee

heel veel liefs moekje

GEFELICITEERD ALLEMAAL!

Wat een geweldige berichten de afgelopen week. Dat geeft ons weer moed!
Geniet van jullie zwangerschappen en ik hoop dat ik me snel bij jullie aan mag sluiten als zwanger mutsje...

(vandaag pregnyl gezet.... dus bijna op het wachtbankje)

Groetjes
mama peet

Wat gaaf he, wat een kippenvel krijg ik hier van!!!!!!!!
En dat er nog velen zich aan mogen sluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En nog één erbij....

Na onze 7e IUI behandeling had ik gisteren een positieve test.....

Het kan dus echt via IUI, meiden!!!! Ik had eigenlijk de moed al opgegeven en wij waren ons al aan het voor bereiden voor IVF...

Heel erg veel sterkte en ik stooi heel veel rond!!!!!!

Liefs, Britt

Wauw he meiden!!
Echt niet normaal....
met Britt er dus bij 6 op een rij!!!!! En dat .....rijmt!
Britt ook nog van harte gefeliciteerd...na je 7e iui....toch ook heerlijk te horen dat het met iui ook nog kan lukken,,,,

Dames geniet er allemaal maar volop van!!
Wij blijven duimen...en blijven kaarsjes branden...voor ons zelf...hopelijk mogen wij allemaal jullie snel volgen...maar ook voor jullie komende 9 maanden blijven we kaasjes opbranden en duimen draaien!
Maar het gaat vast allemaal goed komen!!
Super..zoveel meiden op een rij eindelijk zwanger...diepste wensen die in vervulling komen...
Laten we zo doorgaan!

Meiden betoveren jullie ons ook even??

Liefs Linnepinnie

Bij deze strooi ik al mijn glittertjes naar jullie. Ik heb ze niet meer nodig om zwanger te raken. nu is het julliebeurt!!!
Wat een score zeg, 6 zwangeren!!!!!!
Heel veel succesvoor al die meiden die nog even moeten wachten. Het is jullie zo gegund!!! Ik zal jullie blijven volgen.

Liefs Yvet

JEEEEEEEEEEEE met zijn 6'en zwanger!! JIPPIEEEEEEEEEE!!! BRITT JIJ OOK GEFELICITEERD!!!! SUPER dat je zwanger bent door iui want dat geeft weer goede hoop voor veel meiden hier denk ik.

x ing

Terug
Bovenaan