ik nu 5 weken en 5 dagen zwanger, heb afgelopen maandag een ego gehad , omdat ik zaterdag avond ineens bloedingen kreeg en de huisartsen post vond dat ik maar moest afwachten want het ging waarschijnlijk toch fout , daar zit je dan zaterdag avond en je kan nergens terecht , ik dacht dat ik inmiddels een week of 7 was omdat ik uitging van een cyclus duur van 38 dagen maar dat blijkt dus toch niet te kloppen , ik werd zondag wakker toen was het bloeden wel minder dus had toch wel een soort hoop dat het goed ging ,maar zondag nacht werd het bloeden ineens weer erger, ben dan ook niet gaan werken maandag omdat ik eerst naar mijn gyn wilde om te kijken wat er nu aan de hand is , toen ik daar eenmaal was bleek ik dus minder ver dan ik dacht maar het hartje klopte wel al en dat met 5 weken en 3 dagen ik vond dat wel heel bijzonder ,
maar nu 2 dagen verder heb ik nog steeds bloedingen , hoofdpijn en erg duizelig en het gewone van ochtend misselijkheid ,maar blijf me afvragen of het goed blijf gaan ik durf niet te hopen , heeft iemand er ervaring mee en hoe liep het af .
groetjes lydia25
maar nu 2 dagen verder heb ik nog steeds bloedingen , hoofdpijn en erg duizelig en het gewone van ochtend misselijkheid ,maar blijf me afvragen of het goed blijf gaan ik durf niet te hopen , heeft iemand er ervaring mee en hoe liep het af .
groetjes lydia25