5 w 5 dagen zwanger en nu al bed rust wegens bloedverlies, heeft iemand ervaring ??

ik nu 5 weken en 5 dagen zwanger, heb afgelopen maandag een ego gehad , omdat ik zaterdag avond ineens bloedingen kreeg en de huisartsen post vond dat ik maar moest afwachten want het ging waarschijnlijk toch fout , daar zit je dan zaterdag avond en je kan nergens terecht , ik dacht dat ik inmiddels een week of 7 was omdat ik uitging van een cyclus duur van 38 dagen maar dat blijkt dus toch niet te kloppen , ik werd zondag wakker toen was het bloeden wel minder dus had toch wel een soort hoop dat het goed ging ,maar zondag nacht werd het bloeden ineens weer erger, ben dan ook niet gaan werken maandag omdat ik eerst naar mijn gyn wilde om te kijken wat er nu aan de hand is , toen ik daar eenmaal was bleek ik dus minder ver dan ik dacht maar het hartje klopte wel al en dat met 5 weken en 3 dagen ik vond dat wel heel bijzonder ,
maar nu 2 dagen verder heb ik nog steeds bloedingen , hoofdpijn en erg duizelig en het gewone van ochtend misselijkheid ,maar blijf me afvragen of het goed blijf gaan ik durf niet te hopen , heeft iemand er ervaring mee en hoe liep het af .

groetjes lydia25

hier geen ervaring (heb wel bloeding gehad in het begin maar was weinig) maar wil je even heel veel succes en sterkte wensen.
ik zal duimen voor je dat alles goed afloopt en dat je over 8 maanden je ukkie in je armen mag houden!

groetjes, do

Ik heb int begin ook plat moeten liggen vanwege bloedverlies wat bleek te komen van een bloedpropje in de baarmoeder? Bij jou niets gevonden in die sferen? Sterkte iig!

Hoi lydia,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, omdat ik al onder behandeling van een gyneacoloog was, mocht is om de 2 dagen langs komen. Tegen mij werd gezegd, als het fout gaat, gaat het fout en heeft het geen nut om bedrust te nemen.Het was een hele moeilijke en onzekere tijd. De bloedingen hebben aangehouden tot de 15e week, en toen kwamen ze erachter dat ik cyste op m'n baarmoederhals had, die in het begin zo klein is geweest dat ze hem niet hebben kunnen zien, maar dus wel bloedingen veroorzaakte. Mijn zwangerschap is toen met veel complicaties verlopen, maar na 40 weken hadden wij een mooie dochter.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, en hoop dat het allemaal goed komt.

groetjes Miralda

hoi miralda

het is toch goed om te horen dat het ook nog wel goed kan aflopen , ik vind het wel erg moeilijk om er van te genieten .

ik hoop dat ik deze zwangerschap gewoon mag volgragen en dat we een super mooi kindje krijgen ,
ik sta ook onder toe zicht van de gyn , mischien wel een fijn idee voor mezelf

bedankt in elk geval

groetjes lydia

Hoi Lydia,

Al enige ervaring hier met bloedingen tijdens zwangerschap hier.
Momenteel 5 zwangerschappen, allemaal met bloedverlies. 3 zijn er geeindigd in een miskraam. 1 zwangerschap heeft een gezonde zoon voortgebracht, en mijn huidige zwangerschap is momenteel 22 weken ver. Maar wel met de meeste bloedverlies en onrust in de buik tot 20 weken.
Wat mij altijd is verteld, is dat bedrust totaal niets kan voorkomen. Als het mis gaat gaat het toch mis. En als je thuis maar gaat zitten niksen heb je meer stress dan wanneer je iets gaat ondernemen, en stress is het slechtste.

Ik wens je alle sterkte toe, want ik weet ls geen ander dat die onduidelijkheid vreselijk aan je kan knagen.

Een kloppend hartje is in ieder geval al heel goed!
Groetjes,
Kim.

Terug
Bovenaan