5 weken al kloppend hart geen krampjes

<p>Hallo dames, </p><p>Ik in begin had ik soort van krampjes rond me baarmoeder. Nu heb ik dat niet meer maar met 5 weken wel een echo gehad met kloppend hartje. Nu ben ik 6 weken maar nog niet echt zwangerschapssympthomen.  Nu ben ik benieuwd hoe is de kans dat het fout gaat? Ben een beetje onzeker na de vorige zwangerschap dit werd een miskraam.</p>

De kans bestaat altijd dat het fout gaat. Ongeacht  hoeveel weken je bent. 
Maar het gaat vaker goed dan fout.
Dat je een kloppend hartje hebt gezien is toch een super  goed teken?
Je moet je eigen niet zorgen maken om de symptomen  want misschien kan ik je gerust  stellen maar ik ben nu 38 weken zwanger en de enige symptomen  die ik heb gehad waren soms wat pijnlijke borsten  en honger.
Verder heb ik me eigen super gevoeld en kon enkan me geen fijnere zwangerschap  wensen.
Ik denk hoe minder symptomen hoe beter. 
Zodat je lekker  kan genieten van je zwangerschap. 
en wie weet krijg je nog symptomen want het is nog heel pril.  Maar ik denk dat je blij mag zijn al je er zo min mogelijk hebt.

Gefeliciteerd  en succes met je zwangerschap ?

Ik had bij mijn 1e zwangerschap geen klachten in het begin..Ik merkte helemaal niets... maar alles is goed gegaan!
Nu ben ik weer zwanger en hup al vanaf het begin misselijk geweest en mega pijnlijke borsten nu ik 20 weken ben neemt dat weer af (gelukkig ?)
Zo zie je maar beide zwangerschappen totaal verschillend!
Geniet van het even niet hebben 

Dat is eigelijk best wel een opluchting dat er meer dames niet veel sympthomen hebben toen ik de miskraam kreeg moes ik wel meer plassen dat heb ik nu ook niet en die kramp dat je baarmoeder groeit ook niet 
Vind nu wel weer lang duren die 2 weken dat ik moet wachten maar de verloskundige zei dat als je 8 weken ben de kans steeds kleiner word en nu weet ik ook wel dat de kans dr altijd wel is maar toch 

Dat is eigelijk best wel een opluchting dat er meer dames niet veel sympthomen hebben toen ik de miskraam kreeg moes ik wel meer plassen dat heb ik nu ook niet en die kramp dat je baarmoeder groeit ook niet 
Vind nu wel weer lang duren die 2 weken dat ik moet wachten maar de verloskundige zei dat als je 8 weken ben de kans steeds kleiner word en nu weet ik ook wel dat de kans dr altijd wel is maar toch 

Dat plassen komt nog wel hoor alsie lekker tegen je blaas loopt te douwen net als ik nu heb?
Iedere zwangerschap  is anders. Probeer toch een beetje te genieten  van je zwangerschap  al is dat makkelijker gezegt  dan gedaan natuurlijk. 
Het gaat vaker goed als fout ??

Terug
Bovenaan