5 weken echo gehad, wat een stomme gyn.!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik ben vandaag iets meer dan 5 weken zwanger, tenminste............volgens mijn cyclus.

In december heb ik helaas een MK gehad waardoor ik nu superblij ben dat ik weer zwanger ben, maar..............gister kreeg ik ineens weer een beetje bruinige afscheiding (zo begon mijn vorige MK ook)

Ik ben vanmorgen direct naar de HA gegaan en die heeft me doorgestuurd naar de gyn.
(pffffff, wat een nare man was dat zeg)
In het kort gaf hij aan dat er nog niets te zien was en dat ik ook veel te vroeg ben (heb ik zelf heus niet om gevraagd) Hij zij dat het nog net zo goed een MK kon worden.. Ik had wel een hele dikke laag slijm (dat paste dan weer wel bij een zwangerschap)

Over het fenomeen zwanger praatte hij zo heen, maar hij deed net of ik een of ander stom konijn was! Hij begon over de spataderen op mijn been (ik heb er heel veel) en of ik al wel eens nagedacht had wat dat kon betekenen voor mijn zwangerschap    (ik heb het hier echt wel over gehad met mijn HA voordat we aan kids begonnen) Pffffff, hij heeft me zoooooo bang gemaakt nu, ik heb geen idee meer wat ik er nu nog allemaal van moet denken..

1 ding is zeker, ik ga zo weer naar mijn HA en vraag naar een andere gyn.!!!

Zo, dat ben ik ff kwijt, bedankt voor het lezen/luistern hahahahaha

Liefs xxxxx Es

Hoi Esther,
wat lees ik nou..... Je bent zwanger!!! Super!!! van harte gefeliciteerd!!!
inderdaad een stomme gyn zeg. ik zou ook gewoon vragen of je een andere kan krijgen. je moet je er wel op je gemak voelen. ik hoop dat het allemaal goed zit en je bij onze afspraak al een mooi buikje aan het kweken bent....

groetjes,
Sara (P)

Hoi Esther,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Jeetje zeg, wat vervelend dat je zo'n rot gyn hebt gehad!
Het is al niet altijd prettig bij de gyn, dan moet je je bij de arts zelf wel op je gemak voelen! maar dit is echt een botte ... geweest!
Hij moet toch begrijpen dat je, na je mk, helemaal angstig bent dat het weer mis kan gaan en dat het dan ook heel normaal is dat je snel aan de alarmbellen trekt!!!!
Ik geef je groot gelijk dat je bij je huisarts om een andere gyn gaat vragen!
Laat je niet gek maken meid, die vent had gewoon zijn dag niet!
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en hoef je je niet meer zoveel zorgen te maken.

Ik heb eigenlijk een ander vraagje:
Ik ben nog niet zwanger, we zijn nog druk aan het klussen en ik klikte perongeluk het verkeerde forum aan en zo kwam ik hier terecht, vandaar.
Maar ik lees dat spataderen een probleem kunnen zijn bij de zwangerschap. Kun je me daar iets meer over vertellen? Mijn schoonzusje heeft ook erge last van spataderen en wil in het najaar voor een babytje gaan klussen, vandaar dat ik het vraag.
Alvast bedankt en veel succes en sterkte!

Liefs Ellen

Hai meiden,

@Sara (P): Jawel, zwanger, goed hè??!!

@Ellen: Als je spataderen hebt kan je rustig zwanger worden hoor, je moet er alleen rekening mee houden dat je op tijd steunkouden moet gaan dragen en veel rust moet nemen (been hoog houden)

Ik ben gister nog naar mijn HA geweest en hij vond het ook belachelijk, hij gaat de betreffende gyn, bellen en hem op opheldering vragen, hij heeft me echt gerustgesteld, ik mag gewoon zwanger worden en het kan geen kwaad...
Ik heb een afspraak ingepland bij een andere gyn. voor over 2 weken en als de controle goed blijkt dan ga ik lekker onder controle bij de verloskundige.....

Nu nog hopen dat alles goed blijft gaan!

xxxxxx Es

Terug
Bovenaan