<p dir="ltr">Hallo</p><p dir="ltr">Ik ben 5 weken en 1 dag zwanger<br />Gisteren ochtend voelde k me ook egt zwanger buik opgezet krampjes rommelige Buijs borsten opgezet heel erg misselijk</p><p dir="ltr">Maar sinds gisteren toen ik na bed ging waren in eens me borsten egt ontspannen en me buik was ook weer ontspannen Ik begon me zorgen te maken want ik voelde me.op dat moment even weer normaal</p><p dir="ltr">Ik heb geen bloeding gehad dat niet maar me hele lichaam is ontspannen Ik heb me hele avond en nacht zorgen zitten maken en ik was zo bang dat in eens de zwangerschap gevoel weg is gegaan</p><p dir="ltr">Ik heb me vaak gecontroleerd op de wc voor bloeding maar dat had ik gelukkig niet ik had ook geen krampen meer of menstruatie krampen dat had ik ook niet</p><p dir="ltr">Maar ik heb letterlijk de hele avond nacht niet ervan kunnen slapen ik maak me zo erge zorgen en ik denk dat je niet een echo kan doen met 5 weken </p><p dir="ltr">Maar waarom zijn me borsten in eens ontspannen waarom is me buik dat ook waarom voel ik momenteel niks meer ook geen misselijkheid niks</p><p dir="ltr">Zijn mijn grote zorgen terecht of niet??? Want veder ik voel me wel goed</p>