5 weken en 1 dag zwanger maar ik voel niks meer qua symptomen

<p dir="ltr">Hallo</p><p dir="ltr">Ik ben 5 weken en 1 dag zwanger<br />Gisteren ochtend voelde k me ook egt zwanger buik opgezet krampjes  rommelige Buijs borsten opgezet heel erg misselijk</p><p dir="ltr">Maar sinds gisteren  toen ik na bed ging waren in eens me borsten egt ontspannen en me buik was ook weer ontspannen Ik begon me zorgen te maken want ik voelde me.op dat moment even weer normaal</p><p dir="ltr">Ik heb geen bloeding gehad dat niet maar me hele lichaam is ontspannen Ik heb me hele avond en nacht zorgen zitten maken en ik was zo bang dat in eens de zwangerschap gevoel weg is gegaan</p><p dir="ltr">Ik heb me vaak gecontroleerd  op de wc voor bloeding maar dat had ik gelukkig niet ik had ook geen krampen meer of menstruatie krampen dat had ik ook niet</p><p dir="ltr">Maar ik heb letterlijk de hele avond nacht niet ervan kunnen slapen ik maak me zo erge zorgen  en ik denk dat je niet een echo kan doen met 5 weken </p><p dir="ltr">Maar waarom zijn me borsten in  eens ontspannen waarom is me buik dat ook waarom voel ik momenteel niks meer ook geen misselijkheid niks</p><p dir="ltr">Zijn mijn grote zorgen terecht of niet??? Want veder ik voel me wel goed</p>

Hoi hoi. 
Ik heb mijn hele zwangerschap 0.00 klachten gehad. Voelde mij ook totaal niet zwanger (tot dat mijn buik ergens rond 20 weken begon te groeien) 
Volgens mij als je geen bloedverlies en hevige krampen hebt hoef je je geen zorgen te maken. 
Je lichaam veranderd continu, dus van gespannen borsten naar ineens ontspannen borsten hoort erbij. 
Ik snap je wel hoor dat je je zorgen maakt.

Hallo ik ben nu ook tussen de 5 en 7 weken ergens. Mijn borsten zijn ook weer ontspannen dan een week terug maak me er ook wel druk om. Heb om 10 over 11 een afspraak voor een echo. Heb net een miskraam achter de rug en meteen zwanger geraakt. Maar ik laat je het wel even weten hoe mijn echo is gegaan. 

Je had een aantal dagen geleden ook al een topic geopend over je grote angst. Heb je de reacties daarop niet gelezen? Daarin werd ook al aangegeven dat kwaaltjes komen en gaan. Dit is volstrekt normaal. Sommigen hebben geen kwalen, anderen wel. Het verschilt ook per fase van de zwangerschap. Dit gaat een moeilijke tijd worden voor jezelf als je niet leert enigszins te ontspannen en je over te geven. Natuurlijk mag je best spanning en onzekerheid ervaren, het is een eerste kindje, alles is nieuw. Maar als dit zo sterk blijft en je er nu al niet van kunt slapen, misschien verstandig toch hulp te zoeken hiervoor? Moeder, schoonmoeder, verloskundige, huisarts? Er komen nog veel meer momenten die spannend zullen zijn in de zwangerschap. Je zult misschien alleen maar meer vragen krijgen of alles steeds wel goed gaat, of je buik wel hard genoeg groeit, of het kwaad kan voor de baby 'als'... Als je merkt dat je echt alleen maar spanning en angst hebt en/of dit toeneemt, moet je echt bij iemand aan de bel trekken. 

In je vorige topic heb je hier al antwoord op gehad. Maar; dit is normaal er hoeft niets aan de hand te zijn. Echter is een zwangerschap nou eenmaal zo dat je wel meer momenten zult krijgen dat je onzeker zult zijn of alles goed is daar binnen. Je krijgt namelijk niet elke week een controle dus zult lange periodes moeten afwachtte. Als je er nu al niet meer van kan slapen is het inderdaad goed om dit aan te gaan geven bij iemand. Gezonde spanning is goed, elke dag stress niet. Ik heb tijdens mijn zwangerschap soms weken dat ik me niet zwanger voel, terwijl ik dat toch echt nog steeds ben!  

Ja klopt ik had inderdaad  op me vorige ook zo iets gezet ik had par reactie gelezen k wou reageren op paar  ervan alleen ik kwam er niet meer in en was me vraag die k ook had gezet weg.....Ik kon het niet meer terug vinden dus ik baalde flink van vandaar ik weer met zo vraag kwam....excuses voor.het ongemak 

Terug
Bovenaan