5 weken en al mijn zwangerschap symptomen zijn weg

<p>Hoi dames, </p><p>Ik heb rond de 5 weken last gehad van veel buikpijn, krampen en steek aan de linkerkant. In de avond naar de wc geweest en toen begon het vloeien van bruin bloed. Niet veel. Volgende dag contact met de VK gehad en ze gaf aan dat ze niet met zekerheid kon zeggen dat het geen kwaad kan, het overkomt veel dames. Het heeft drie dagen aangehouden. Nu is het gestopt en daarmee heb ik dus nergens meer last van, geen buikpijn, niks van de zwangerschaps symptomen, die ik in het begin wel heb ervaren. Gevoelige tepels en helemaal in het begin misselijk. Mijn tepels zijn niet meer gevoelig en merk aan niks dat ik zwanger ben. op 26 nov heb ik de eerste echo. <br /><br /></p><p>Hebben jullie hier ook last van gehad en denk je dat ik me zorgen moet maken? <br /><br /></p><p>Bedankt! </p>

Ik zou me niet al te veel zorgen maken, bruin bloed = oud bloed. Als het helder rood is zou ik wel aan de bel trekken. 
En qua symptomen, de ene vrouw heeft er meer last van als de annder. 

Tja bij iedereen gaat het anders. 50% van bloedverlies duidt op miskraam maar 50% dus ook niet. 
Echter, als je symptomen ineens afnemen en vanaf 5 weken IN combinatie met bovenstaande, ja je kan beter op alles voorbereid zijn. Natuurlijk wil ik je geruststellen maar zit niks anders op dan wachten. Echter is eind november wel laat vind ik dus ik zou vragen of je al eerder kan. Bij 6 weken kunnen ze al kloppend hartje zien. Ik zou dus aan verloskundige vragen eerder te kunnen komen. 
Bij mij betekende het een miskraam. Dan kun je het maar beter zo snel mogelijk weten. 

Sterkte! 

Bedankt voor jullie reactie! 

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad, hopen dat je snel weer zwanger mag raken. 

vloeien is misschien niet het juiste woord, het was vooral een beetje bruine afscheiding. Het hield 3 dagen aan en het is niet helder rood geworden. 
Ik vind het alleen gek dat ik nu niks meer van de symptomen voel die ik in het begin voorblijf gevoel wel had. 
hoop dat het normaal is dat dit afwisselend. 

Ik vind het alleen gek dat ik nu niks meer van de symptomen voel die ik in het begin voorblijf gevoel wel had. 

bedoel uiteraard, symptomen die ik in het begin wel ervaren heb. 

Je kan eventueel bij je huisarts bloed laten prikken om je hcg-waarden te laten bekijken? Stel dat je maandag laat prikken en donderdag opnieuw, dan kunnen ze wel aan de stijging of daling van hcg zien of het goed zit. Op die manier heb je toch meer zekerheid hé. 

Terug
Bovenaan