5 weken en alles begint al strak te zitten

Hoi meiden,

Nou ben ik pas 5 weken onderweg van nr 3 maar nu al beginnen mijn broeken strak te zitten....
Niet normaal zo snel als het deze keer gaat zeg.

Ik kan staand mijn spijkerbroeken nog aan hoor maar zitten is op zijn zachts gezegd geen pretje.

moest effen klachten hoor :)
xx

Winx,

Bij mij zat het ook niet fijn en ik loop al in mijn positiebroeken. Het heeft met name te maken, met het dat ik tot 22.00 werk. Ik kreeg gewoon last van mijn buik, dat is het laatste wat ik wil...

Liefs grotebroer

haay haay
ik ben nu 6 weken en mijn kleding zit nu ook al strak... ik werk in de zorg dus heb ook wissel tijden... ik heb mij broek open met een lang shirt er overheen!
ik heb ook wel eens hipsters aan en die zitten erg te knellen in mijn buik... lijkt wel alsof het hele zootje omhoog geduwd wordt.

liefs

ze zeggen idd dat je sneller een buikje krijgt bij 2e zwanger of meer! Ben ook benieuwd wanneer het bij mij gaat gebeuren... nu gaat het nog allemaal wel... moet niet te hard roepen haha...

nou hier ook strakke broeken, hoor. Het is de derde en ik zie het zeker 's avonds al. Het schijnen je darmen te zijn die al opzetten. Ach ik vind het niet zo erg. We gaan nu toch eerst lekker dik worden en daarna zien we wel weer. Bij mijn vorige zwangerschappen raakte ik beide keren 2 kilo extra kwijt! Dus ik begin al 4 kilo lichter dan dat ik normaal was...

haha te gek!

Ik zit savonds voor de spiegel mijn buik helemaal uit de duwen en we rug hol te trekken :)

bij mij zie je nog niks maar ik ben ook pas 5 weken.

Ik ben al wel uit 2 bh's gegroeid! dat had ik ook echt niet verwacht zo snel!!

enneuh je mag klagen toch??
je bent zwanger ;)

liefs!

Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, maar ook bij mij begin je t te zien hoor. (3e zwangerschap) Vooral 's avonds... Ik trek 's avonds dan ook lekker mijn trainingsbroekie aan, die zit veel lekkerder. Overdag gaat het nog prima. Ik draag ook veel jurkjes en dat zit wel lekker. Wel fijn om te lezen dat meer meiden al last hebben van een opgezette buik.

Terug
Bovenaan