5 weken en bloed

hallo,

Ik ben 5 weken en een paar dagen, en heb afgelopen maandag een vaginale echo gehad (vruchtje was te zien). nu kreeg ik in de avond (na het eten) kramp in mijn buik en dacht dat het ging om mijn stoelgang.. naar de wc geweest.. niets aan de hand. paar uur later voelde ik bloed.. en dat bloeden heeft aangehouden tot de volgende ochtend. Het was helder rood bloed. Het bloed nu al een paar dagen niet meer, maar ben toch erg onzeker. De assistent van de gyno zei dat ik gewoon moest afwachten.. en dan zien we het met de volgende echo.. over 2 weken. Maar kan het zijn dat ik al een miskraam heb gehad? voel me wel nog zwanger..
 
een eerlijk antwoord:
tja, ik vind het wel eng klinken, vooral omdat het bloeden een avond en nacht heeft geduurd...
bij een innestelingsbloeding is het maar een klein beetje bloed.
aan de andere kant, sommige vrouwen hebben meerdere bloedingen tijdens hun zwangerschap en krijgen toch een gezond kind.
maar ik zou in jouw geval proberen mezelf te beschermen en nergens op te rekenen, dan kan het alleen maar meevallen als het geen miskraam blijkt te zijn.

veel sterkte!
 
ik durf het niet te zeggen. maar ik kan wel zeggen dat ik zelf ook een bloeding heb gehad. ik was toen helemaal in paniek en dacht dat het een miskraam zou zijn. dit was gelukkig niet zo. ik had een bijplacenta en die is gaan bloeden. uiteindelijk is de bijplacenta verdwenen. en ik heb ook geen bloedingen meer gehad.
het wordt nu wel 2 lange weken voor je.
ik wens je heelveel sterkte

groetjes Danielle
 
Ik wil je niet nog bezorgder maken dan dat je waarschijnlijk al bent maar buikkrampen en verlies van helder rood bloed duiden vaak wel op een miskraam. Het is niet altijd het geval, ken meerdere dames die tot lang in de zwangerschap bloed hebben verloren en die hebben nu prachtige, gezonde kindjes.

Helaas zit er niets anders op dan afwachten. Rot hoor, dat je dan nog 2 weken in onzekerheid zit. Je zou eventueel nog een testje kunnen doen, het hcg hormoon gaat nu namelijk elke 2 dagen toenemen, wellicht kan je daar nog iets uit opmaken.
Ik duim voor je dat je nog hartstikke zwanger bent.

Sterkte!! Liefs Lynn (Nov'12 tweeling mama)
 
onzekere tijd voor je, je weet het niet, ik heb zelf ook een mk gehad feb 2012 en had ongi krampen, begon met bruin verlies en dat werd steeds erger tot het bloed was, en zat opgeven moment het vruchtzakje aan mn tampon, dat was een moeilijk moment.
je hoort meerdere moeders die bloedverlies hebben gehad en niets aan de hand is..idd een testje kan je miss wat zekerheid geven..heel veel sterkte

groetjes elize
 
Het is misschien vreemd maar dooradt je baarmoedermond zo doorbloed is kan je bloedverliezen doordat je ontlasting heb gehad wat ook die buikkrampen veroorzaakt.
Ik heb 5 miskramen gehad en bij een miskraam bloed je langer als een dag en een nacht en heb je echt buikpijn omdat je baarmoeder je vruchtje kwijt wil.
Ook doordat je een inwenidge eho hebt gehad kan je bloeden vanwege dedoorbloedde baarmoedermond.
Het is moeilijk het lange wachten maar zolang jij je zwanger voelt en denkt dat het goed zit moet jje erin blijven geloven.
 
Ik ben het eens met dora,na meerdere miskramen kan ik ook zeggen dat je er na een dagje bloeden niet vanaf bent,dus het hoeft niks te betekenen. Ik wens je sterkte deze twee weken
 
daar ben ik het weer niet helemaal mee eens, bij m'n eerste zwangerschap begon ik lichtjes bloed te verliezen in week 6 en in week 10 kreeg ik buik en rugpijn en begon hevig te bloeden, ben die dag ook gelijk schoongemaakt van binnen
 
Terug
Bovenaan