5 weken en bloedverlies

Anoniem

New member
Ik dacht 6 a 7 weken zwanger te zijn en kreeg sinds enkele dagen wat lichte bruine afscheiding. Ik mocht langskomen voor een inwendige echo waarop beeld zichtbaar was dat meer zou passen bij een zwangerschap  van 5 weken. Vruchtzakje en heeeeeel licht iets zichtbaar daarin, maar nog te klein. Nu is de vraag of ik dus gewoon vroeger in de zwangerschap ben  dan gedacht (dat zou kunnen omdat mijn cyclus enorm varieerde) of dat het na 5 weken gestopt is met groeien en dus mis is. Volgende week moet een nieuwe echo laten zien of er groei is  en dus goed nieuws of toch niet. Ondertussen blijf ik dagelijks bruine afscheiding houden: soort roestbruin en wat korrelig, iets meer als ik veel beweeg maar s ochtends bij opstaan  ook. Ik maak me steeds zorgen dat het ieder moment echt doorzet in een bloeding en miskraam.

VK geeft aan dat het ook nog de ggoede kant op kan gaan, maar ook rekening moet houden met dat het mis kan zijn. Heeft iemand ervaring met langerdurend bruinverlies rond de 5 weken? Wanneer is het veel en duidt het op aankomende miskraam of wanneer kan het nog gewoon  wat oud bloedverlies zijn...?

 
Terug
Bovenaan