5 weken en moeilijke periode

Hoi allemaal!

Onze meid is intussen bijna 5 weken en momenteel gaat het met mij een beetje minder... Ik weet niet goed meer wat doen :-( Ik vind dat ze heel weinig drinkt, kinderarts gezegd om over te schakelen naar NAN SENSITIVE. Maar sindsdien is er geen enkele vorm van ritme meer te bespeuren. Ze drinkt precies nog veel minder dan tevoren, geeft meer terug, krijst vaker en wil niet meer slapen in haar bedje.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen om goed te doen :-(

Ben ik dan zo'n slechte mama????

Allereerst jij bent echt geen slechte moeder!

Welke voeding kreeg jou meisje hiervoor? En dik je de voeding al in? Is het alleen weinig drinken of heeft ze nog meer kwaaltjes/klachten?

Het heeft lang (5,5 maand) geduurd voor we er bij onze dochter achter waren waar ze last van had. Ze bleek uiteindelijk koemelkallergie en reflux te hebben, we moesten ook overstappen van voeding en dat was een drama ook zij ging nog minder drinken maar achteraf moest zij heel erg wennen aan de andere smaak en na twee weken begon ze eindelijk beter te drinken. Ze is nu 8,5 maand en het is zo'n verschil!

Beste Caro,

Je bent zeker geen slechte moeder!

Mijn dochter was ook een moeilijke drinker  in het begin, maar je zegt zelf dat jij vind dat ze te weinig drinkt (dit had ik precies hetzelfde) maar als jou dochter daar nou genoeg aan heeft? Misschien wil ze wel minder per keer drinken en iets vaker.

Ik herken jouw verhaal hoor, ik was net zo, ik dacht dat ze dood ging als ze 120cc dronk     ipv 150cc, maar hoe harder ik probeerde er het drinken 'erin te proppen' hoe minder zij ging drinken.

Op het moment dat ik het losliet en dacht weetje je drinkt maar wat je wilt, gingen alle flessen ineens op, puur omdat ik een ontspannen houding had!

En wat het slapen betreft, toen mijn dochter deze leeftijd had wilde ze ook alleen maar op schoot slapen, nu is ze inmiddels 9 maanden oud en wil juist alleen maar in bed slapen, dus dat komt echt vanzelf wel!

(uiteraard kan het geen kwaad om te kijken of ze geen reflux of koemelk allergie heeft hoor, maar misschien geeft ze wel gewoon terug omdat ze meer drinkt dan dat ze op dat moment aankan)

Ik hoop dat je hier wat mee kunt!

Succes

Terug
Bovenaan