5 weken en nauwelijks symptomen

<p>Hallo allemaal, Mijn man en ik zijn 5 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje. nog best onzeker dus! vorige week kwamen we erachter en kon ons geluk niet op. ik had ook gelijk symptomen menstruatieachtige kramp onderin me buik, misselijkheid in de ochtend , gevoelige borsten/tepels. nu ik een week verder ben lijken de symptomen wat af te nemen. ik maak me daar best zorgen om is dit normaal heeft iemand hier ervaring mee?</p>

Dat hoeft niks te betekenen hoor! Symptomen komen en gaan, zeker zo in het begin. De een hangt weken lang kotsend boven de plee, de ander heeft 9 maanden nergens last van... ? Probeer je niet druk te maken om wel of geen kwaaltjes, maar geniet van het feit dat je er (op dit moment) weinig last van hebt. De eerste weken zijn natuurlijk sowieso best onzeker, maar je hoeft geen kwaaltjes te hebben voor een succesvolle zwangerschap. Pas als je bloed verliest, en zeker in combinatie met flinke buikkrampen, is er reden tot zorg.

Herkenbaar. Ik heb uiteindelijk 4 dagen voor de eerste echo gebeld van joh, ik word gek. De ene dag doen mijn borsten pijn, dan weer niet. Ik voel me niet zwanger maar hoe voelt dat dan eigenlijk?! Dus ik mocht toen komen voor de echo en niks aan de hand. 
En het is zo gebleven tot de kleine er was. Ik had gelukkig geen klachten zwangerschap maar die kleine dingen komen en gaan. De ene dag is je baby heel druk en de andere dag rustig.. ene dag denk je; top niks aan de hand en de volgende ochtend word je angstig.. 
Welkom in het leven van een ouder. De zorgen zijn gestart en gaan nooit meer over maar man, wat is het fantastisch :) 
Bij twijfel gewoon even bellen naar de verloskundige maar indd zolang je geen flinke krampen en bloed verlies heb, moet je gaan leren vertrouwen op je kleine beeb. 

Ja onthoud: syptomen komen en gaan écht. Het ene moment is er vanalles en dan weer helemaal niks. En voor sommigen gewoon altijd niks! Zo voelde ik bij mijn eerst zwangerschap niks, en nu ben ik 6 weken ofzo en ben ik de hele dag misselijk.. no worries!

Heel normaal! Symptomen komen en gaan. Zo heb ik het eerste trimester echt nauwelijks symptomen gehad: geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten. En toen inmiddels trotse moeder van een meisje van 11 maand 

Ik had ook alleen in begin wat symptomen die zijn toen helemaal weggegaan. 
Was dus heel zenuwachtig voor 12 weken echo maar alles was goed. 
Uiteindelijk rond 18 of 20 weken bekkenklachyen gekregen. Maar nooit meer misselijk of pijnlijke borsten ofzo.
Dus geniet er maar van

Oh gelukkig dat is wel een geruststelling!
Maar inderdaad vanmorgen voor het opstaan misselijk geworden. Net gegeten en het is over.
Over 3 weken mijn eerste echo. Kan niet wachten!

bedankt iedereen voor de geruststelling! 

Bij mij begonnen de symptomen toen ik net 6 wk was geweest, dus wie weet komen ze nog! ;-) geniet ervan dat je je goed voelt!

Terug
Bovenaan