5 weken en symptomen miskraam

Hallo lieve moeders,

Op een zondagavond kreeg ik opvallende buikpijn, maar niet ondragelijk. Ik had er zelf ook geen paniek bij, het zal er wel bij horen. Na een halfuurtje moest ik naar de toilet en had ik ontlasting. Bij het afvegen had ik helderrood bloed. Ik schrok me kapot. Deze bloeding is 24 uur flink doorgegaan en daarna met beetjes. Aan het einde van de 24 uur zag ik ook eenmalig een stolsel. Voor de rest geen buikklachten. Vannacht gelukkig geen bloedingen gehad. Deze ochtend helaas weer wel. De bloedingen zijn nooit meer zo helderrood geweest als de eerste keer bij het afvegen op de toilet. Gister en vandaag rugklachten en een opgeblazen buik, ik zie dat als iets positiefs (zwangerschapsklachten) of moet ik me juist daar zorgen over maken? Ik hoop dat het bloeden gaat stoppen en dat het niet op een miskraam uit komt. Ook al in deze dagen 3 keer de vk gebeld, hun durven niks uit te sluiten. Echo is wel een week naar voren gezet. Bij precies 7 weken. Wat helaas nog 1,5 week wachten is.. Verder soms wel wat duizelig en licht in het hoofd, maar niet meer zoals de eerste paar dagen van mijn zwangerschap, dat was heftigere hoofdpijn en duizeligheid

Jammer dat je nog even moet wachten.
In theorie kan je ook nog ongesteld worden terwijl je al zwanger bent.
Duizeligheid en hoofdpijn kunnen onder andere veroorzaakt worden door bloedverlies. Maar ook gewoon door lage bloeddruk.
Je kan het alle kanten op verklaren als je wilt.
Maak jezelf niet gek. Zoek dingen om je af te leiden tot de echo.

probeer sterk te blijven. En niet teveel op te zoeken op internet ik was nog ongesteld toen ik zwanger bleek te zijn
dus dat kan ook nog? 
hoop dat alles goed is & zal een kaarsje voor je aansteken

niet teveel stressen want dat is juist niet goed in de zwangerschap

succes & dikke knuffel ❤️?

Terug
Bovenaan