5 weken na bevalling al menstruatie???

Hallo meiden.
Ik ben vandaag precies 5 weken geleden bevallen.
Ik heb ruim 4 1/2 week gevloeid en was blij dat het overwas.
Sinds vanochtend  verlies ik wat helder rood bloed,zou dit alweer mijn menstruatie kunnen zijn? Ik geef borstvoeding dus dacht ik dat het dan wat langer wegbleef.
Groetjes Mikkie.  

hoi hoi,

Kan het vloeien niet opnieuw zijn begonnen.
Ik weet dat ik een paar dagen niet vloeide en toen een paar dagen weer wel.

Menstruatie zou het ook goed kunnen zijn hoor!
Ik was 6 weken na de bevalling weer ongesteld maar ik gaf geen borstvoeding.

Ik ben net weer ongesteld geworden voor de derde keer, dus bij mij zit de regelmaat er weer in en daar ben ik best blij om!

Groetjes Marieke
Mama van Thijmen 11 oktober 2006

Hoi!!

zou best inderdaad weer vloeien kunnen zijn; bij mij stopte het vloeien voor een paar dagen ook na een week of 4, daarna begon het weer voor een week of 2. In totaal heb ik dus bijna 6 weken gevloeid. Ik geef ook borstvoeding (nu bijna 12 weken) en bijna nog niet ongesteld geweest. Maar, ik heb begrepen van mijn gyn dat je ook met borstvoeding toch ongesteld kunt worden. Dus.....

groetjes
Mie

hoi hoi

Ik ben vandaag voor de nacontrole geweest bij de vk. Ik ben 5 weken en 2 dagen geleden bevallen. Ik had ook dat het vloeien bijna over was (alleen  nog wat gelig/bruinig slijm) en vorige week verloor ik ook weer wat bloed. Ik heb het de vk gevraagd en ze zei dat het toch al wel een menstruatie geweest kan zijn. Ik heb verder geen buikpijn erbij gehad, maar dat hoefde ook niet (heb ik normaal altijd wel tijdens mijn menstruatie).
Ze adviseerde me om wel op te passen, omdat we dus niet kunnen weten of ik alweer vruchtbaar ben (niet dat m'n hoofd al echt staat naar seks, maar goed).
Ik gaf tot nu toe ook borstvoeding (ik kolfde, en ben net begonnen met afbouwen).

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Lilian
mama van Amy,  17-12-2006

Terug
Bovenaan