5 weken over tijd en NIET zwanger, ik word gek!!!

A

Anoniem

Guest
sorry wil even mijn verdriet uitgillen. vier jaar bezig in de mmm alles gehad en er eind van het jaar een punt achter gezet over en uit!! maar goed nu dus 5 weken over tijd, laatste ongi was eind november en vanmorgen een test gedaan NIET zwanger! K-lijf!! 5 minuten later ging mijn man werken, 'dit verdiet hebben we gehad, over en uit". GRRR het is mijn lijf ik haat mijn lijf! Ik ga een afspraak maken voor een sterelisatie kan deze onzekerheid gewoon niet meer aan, ik wil verder met mijn leven en met zit soort K-grappen lukt dat dus niet!

dankje voor het luisteren! liefs simone

Simone, Gil jij maar lekker je verdriet uit. wat @#^@8@$ zooi zeg.
Ik kan me je teleurstelling echt voorstellen wij zijn zelf ook al 5 jaar bezig zonder resultaat helaas en ook al zit het soms zo tegen uiteindelijk kom ik wel weer op een punt dat ik het positief ga inzien en zoiets heb van het gaat voor ons ook een keer goed komen. Is het niet erg drastisch om direct aan sterrelisatie te denken, straks krijg je er spijt van? misschien moet je dan toch maar overwegen om terug de medische molen in te stappen.

Ik hoop dat nu het eruit is je een beetje opgelucht bent.

Liefs Sabine

Hoi Simone,

wat vreselijk voor je. Je hoopt stiekum toch dat het raak is. Ik herken het gevoel ook van dat je lichaam faalt. Hou vol, dit gevoel gaat voorbij. Misschien is het een idee om deze week even bij je huisarts langs tegaan of je gyn. te bellen. Vertel ook hoe je je voelt.

Hou vol en nog heel veel sterkte.

liefs, Belle

dankjewel voor jullie steun. heb er gisteren even met mijn man over gepraat. stap niet meer in de mmm, anders breekt er nog een keer iets in mezelf. heb besloten de pil weer te slikken als tijdelijke oplossing; weet je precies weer wanneeer je ongi wordt. als de adoptie geregeld is kan ik altijd nog een grote stap nemen. wijs mannetje. kus simone

Hee meissie,

Wat een verdrietjes toch!! Ik weet hoe het voelt want ik heb 4 jaar in de mm gezeten en toen we ivf deden bleek ik in de vroege overgang dus produceerde ik maar 2 zielige eiblaasjes waarvan er eentje was gevlogen bij de punctie..... Alle hoop opgegeven en al aan het idee van adoptie gewend en toen.........werd ik toch zwanger. Wat ik hiermee wil zeggen is dat de wonderen de wereld ECHT nog niet uit zijn. Wat ik wel heel zeker weet is dat je lijf en geeft er klaar voor moeten zijn en frustratie houdt de boel echt tegen. Makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het..... Pas bij behandeling 7 (6 x iui en toen ivf) had ik echt rust en had ik zoiets van kom maar op en wie maakt mij nog wat....het resultaat beschreef ik hierboven al.
Ik hoop dat je snel wat minder verdrietig bent. Adoptie is ook echt geweldig en was voor ons een serieuze optie geweest en nog steeds. Er zijn weblogs over adoptie ouders en als je die verhalen leest dan smelt je helemaal weg.

Ik vind het idee van je man heel slim. Niks drastisch!
x ing

Hoi Simone,

Inderdaad een wijs mannetje . En fijn dat jullie er zo goed over kunnen praten.
Inderdaad zie je dan wel weer wat er op je pad komt.

Liefs Sabine  

Hoi Simone,

Wat een verdriet zeg. Heel logisch hoor dat jij je nu zo voelt. Gooi het er ook maar vooral uit, opkroppen lost niks op. 5 jr is niet niks en als je dan nog steeds je wens niet hebt uit mogen zien komen dan raak je daar behoorlijk moedeloos van. En dat is nog zacht uitgedrukt. Ik ben blij om te lezen dat je toch niet voor een sterilisatie gaat, dat is zo definitief. Ben bang dat je dan toch spijt krijgt. Wie weet hoe het allemaal nog gaat lopen. Kijk maar naar Inge!
In elk geval heel veel sterkte. En wij zijn er hier voor jou hoor, dus als je je wilt laten gaan, kom maar lekker langs.

Dikke knuffel
Scorpy

Hoi Sim,

oh nee he, wat erg voor je!
Heb veel aan je gedacht en schrok echt toen ik het las!
Veel suc6 en spannend ook, adoptie!

Liefs Janu

Terug
Bovenaan