5 weken zwanger bloedverlies

<p>hoi allemaal,</p><p>ik ben nu 5 weken zwanger en heb afgelopen weekend op vrijdag avond bloedverlies gehad het begon met wat druppels en in de nacht wat meer die dag erop ook op zondag stopte het tot maandag middag en kwam er wat bloed niet veel op dinsdag nacht weer niks en nu wat bruine afscheiding.</p><p> </p><p>mijn testen waren geen knallers en heel licht maar de streep was er wel binnen de tijd. nu heb ik maandag getest en was dat negatief. </p><p> </p><p>zijn er meer meiden die dit gehad/hebben.</p><p>voor de rest heel moe en gevoelige tepels soms vlagen misselijkheid qua bloed varieerde het van kleur geen stolsel geen kramppen </p><p> </p><p>liefs</p><p> </p>

Ja lastig want ik weet niet hoeveel bloedverlies je hebt gehad en of er stolsels bij zaten of dat je er ook nog kramp bij hebt gehad. Heb je de test van maandag in de ochtend gedaan of in de avond? 

Ohh wat naar! Heb je anders foto’s van de testen?? De positieve test en de afgelopen test?? En had je voor je NOD getest de eerste keer of niet?? Gebeurt namelijk wel vaker dat je voor je NOD licht positief test en het toch op of na je NOD misgaat.. heb je ook dezelfde test gebruikt??
wil je in ieder geval veel sterkte wensen!

bln5a5wz535s0.jpeg

Dit zijn de positieve testen 

de eerste is een dag voor mijn nod de rest erna toen in drie dagen overtijd was begon het bloedverlies op zaterdag de 4de test gedaan ook goed positief en zondag dr onderste en een negatieve op maandag en alles binnen tijd 
ik heb bloedverlies maar net wat minder dan een menstruatie ook niet heel dik en kleur was soms wat donkerder dan rood roziger geen stolsel ook niey met krampen 

Ik kan de testen helaas niet zien.
Ik heb een beetje hetzelfde gehad. Ik testte zaterdag positief. Geen knaller maar ik zag een streepje. Op 2 testen. Mega blij. Besloot tot maandag te wachten met nog een test. Ben toen helaas ook gaan bloeden en de test was negatief. Nog een test: negatief.
Ik had een miskraam gekregen. Ik heb de dagen erna wel flink gebloed. Was inmiddels toch 5 weken zwanger geweest.
Waarom doe je niet nog een test? 

Terug
Bovenaan