5 weken zwanger constant eten

<p>Hallo allemaal,</p><p>Misschien is het echt heel raar: 5 weken zwanger, maar ik ben niet misselijk maar heb constant zin in eten.. en al was het nou fruit ofzo. Maar nee chocola koek taart noem maar op. En deze categorie is nou niet  bepaalt gezond. Het erge is nog dat ik me ook echt niet kan beheersen.  En manlief maakt daar dan ook behoorlijk profijt van. Die denkt waarschijnlijk: eindelijk die gezondheidsfreak...</p><p>Met mijn vorige zwangerschap ben ik +25 kilo aangekomen. Na 34 weken durfde ik niet meer op de weegschaal. Alles ging er wel weer af maarja om nou te zeggen dat het gezond is?</p><p>Heeft iemand tips om de verleiding te weerstaan/dat die suikerdrang afneemt?</p><p>Groetjes!</p>

Het helpt sowieso om het zo min mogelijk in huis te hebben, ik bedoel niet helemaal ontzien maar zo veel mogelijk beperken. Spreek bijv met jezelf af dat je 1 iets mag kiezen en daar moet je dan x tijd mee doen en probeer toch gezondere alternatieven te verzinnen zoals hele pure chocola?

Hoi hoi,
Ik vind 't helemaal niet raar. Ik begon meteen met eten toen ik net zwanger was en nu 4 maanden na haar geboorte kan ik me nog niet beheersen. Weet niet of 't de hormonen nog zijn.. Maar idd zo min mogelijk lekkers in huis halen. En er toch 'n beetje proberen tegen te knokken, er zit niet veel anders op denk ik. Succes! 

Terug
Bovenaan