5 weken zwanger een menstruatieachtige pijn.

Hallo allemaal.
Ik ben 5 weken in verwachting van mijn tweede kindje.
Ik heb de laatste dagen met vlagen zo`n rottige menstruatiepijn.
Weet iemand of dat een slecht teken is.

Ik heb dit bij de eerste nooit gehad.

Ben nu ook 5 weken zwanger, maar daar kan ik je echt niet mee helpen. Heb zelf ook wel rommelig gevoel in buik maar geen ong. klachten. Heb je wel positief getest dan? (stomme vraag maar je weet maar nooit). Anders even huisarts bellen? Sterkte, hoop dat t niets ernstigs is

Hoi Juli,

Die menstruatieachtigeklachten kan gewoon positief zijn hoor, je banden of baarmoeder die aan het werk is, is heel normaal. Het kan ook zijn dat het misgaat, maar dat hoeft helemaal niet, het gaat veel vaker goed dan fout hoor!

Sorry, geen heel duidelijk antwoord, maar ik begreep dat die menstruatieachtigekrampen iig heel normaal zijn....

hallo meiden,

Wat grappig ben ook 5 weken zwanger gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap. Maar ik heb op het moment ook last van deze krampjes maar dit is meer omdat je baarmoeder zich aan het uitrekken is je lichaam moet er zo aan wennen, ik zal je niet al te druk maken en mocht je dat wel doen ga dan even langs de verloskundige. Wij hebben de eerste echo al gehad ook omdat wij niet wisten hoever we waren mar dat was us 5 weken en nu 4 dagen het is echt enorm spannend. meiden rustig aan en mochten jullie blijven schrijven leuk laat het dan even weten dan kunnen we elkaar beetje volgen.

liefs susette

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik weet niet wat je precies met menstruatieachtige krampen bedoeld, maar ik heb al voor ik positief testte, een bepaald gevoel in mn onderbuik. Soms wat steekjes, dan weer een constant gevoel. Ik zou het zelf niet omschrijven als krampen, zoals bij een menstruatie.
Ik weet dat het heel normaal is als je dergelijke dingen voelt, dit heeft te maken met het groeien van je baarmoeder. Ik ben nu 6wk5dg en heb het af en toe nog steeds.

Volgens mij is het zolang je geen bloed verliest, niks om je zorgen om te maken. Zodra je bloed verliest en krampen hebt, dan kan dit wel een mk betekenen.

Mocht je je toch nog zorgen maken, zou ik gewoon even de VK bellen.

Groetjes Anoek

Hoi Juli1779,
Heb het ook gehad aan het begin van mijn zwangerschap, wel menstruatie achtige kramp, geen bloedverlies (heb nu een dochtertje van 9mnd oud ). Heb me suf gezocht op internet erover, veel vrouwen hebben hier last van. Heeft idd. met je banden en baarmoedergroei te maken. Geen zorgen maken dus!!
Geniet maar van je zwangerschap.
gr.Eveline

Hoi,

Ik had het al met 2 weken! Ik ben nu 8 weken en heb er nog regelmatig last van. Volgens gyn en vk kan het geen kwaad.
Ikzelf werk in een winkel en had na dag werken zo'n pijn dat ik in huilen uitbarstte.
Nu heb ik een buikband gekocht. (bij Prenatal en Livera) (zit onder je kleren)
Ik doe m alleen om als ik werk en echt ik heb veel minder pijn.
Mijn vk was er niet blij mee, volgens haar moeten je spieren dit opvangen en is dit een laatste redmiddel als je al vergevorderd ben, maar ja zij loopt niet met pijn en ik wel.
Ik werk nu al minder en kan moeilijk vanwege buikpijn thuis blijven.
In ieder geval veel sterkte.

Liefs

quote: kleineukkie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 09:26:28'));

hallo meiden,

Wat grappig ben ook 5 weken zwanger gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap. Maar ik heb op het moment ook last van deze krampjes maar dit is meer omdat je baarmoeder zich aan het uitrekken is je lichaam moet er zo aan wennen, ik zal je niet al te druk maken en mocht je dat wel doen ga dan even langs de verloskundige. Wij hebben de eerste echo al gehad ook omdat wij niet wisten hoever we waren mar dat was us 5 weken en nu 4 dagen het is echt enorm spannend. meiden rustig aan en mochten jullie blijven schrijven leuk laat het dan even weten dan kunnen we elkaar beetje volgen.

liefs susette

Hallo Susette. Er is nog niet echt een topic voor April moeders, maar wel 'neppers ' aangemaakt waar anderen april moeders op schrijven tot de officiele wordt aangemaakt
 Schrijf er wel op maar vindt niet echt de respons wat ik zoek. Zit je daar ook wel eens op?
Heb ook regelmatig last van krampjes, ook een soort drukkend gevoel aan 1 kant. Heb sinds paar dagen ook echt last van pijnlijke borsten.
Vindt t trouwens wel leuk om elkaar op de hoogte te houden

Gr

Terug
Bovenaan