5 weken zwanger en bloedverlies???

<p>Ik ben vandaag 5 weken zwanger.. En had net wat rood bloedverlies.. Heb ook wat menstruatiekrampen.. Niet hevig maar wel kleine krampjes.. Net alsof 8i ongesteld moet worden... </p><p>Is dit geen goed teken? </p>

Ik wil je geen rot gevoel geven, maar zo is het bij mijn eerste zwangerschap ook mis gegaan begon met helderrood bloedverlies en krampen en heb vrij kort daarna een miskraam gekregen.
Sterkte!

Ik vrees... 
Helderrood bloedverlies hoeft nog niets te zeggen, dat heb ik ook gehad tijdens mijn zwangerschap en dat is goed gegaan. Wel vertelde mijn verloskundige mij dat zolang ik geen krampen kreeg het er redelijk gunstig uitzag. Gezien jij wel krampen hebt... 
Bel anders je verloskundige op als je die al hebt of anders je huisarts. 

Ik ben ook wel een beetje bang voor het verkeerde. Zo ging het in januari ook bij mik
Maar wat hierboven al genoemd wordt, bel even de vk. Ookal sta je nog niet ingeschreven, ze zullen je wel te woord staan. Was bij mij in januari ook zo. Helaas kunnen ze je ws niet veel anders zeggen van dat het afwachten is. 
Ik zal voor je duimen en wens je heel veel sterkte in deze onzekere tijd

Ik ben ook wel een beetje bang voor het verkeerde. Zo ging het in januari ook bij mik
Maar wat hierboven al genoemd wordt, bel even de vk. Ookal sta je nog niet ingeschreven, ze zullen je wel te woord staan. Was bij mij in januari ook zo. Helaas kunnen ze je ws niet veel anders zeggen van dat het afwachten is. 

Als ik morge zou testen met een clearblue zou hij dan al niet zwanger aangeven denken jullie?
Als het. Mis is dan zakt me hcg waarde..  Dus dan zal zoon test toch ook wat duidelijkheid geven?
Helaas kan ik nie meer doen dan afwachten. Maar lees bij de ene verhaal dat het niet goed is. Maar bij sommige lees ik dat het wel goed gekomen is... Zit een beetje in een rollercoasterr

Mij is toen verteld dat je hcg nog wel even aanwezig is, dus het is niet zo dat je dan de volgende dag meteen een negatieve test in handen hebt. Bel de vk of de huisarts dan ben je misschien zo snel mogelijk uit die rollercoaster

Terug
Bovenaan