5 weken zwanger en buikkrampen

<p>hoihoi,</p><p>ik ben 5 weken zwanger en heb sinds een week meerdere keren per dag krampen in mijn onderbuik. Ik lees overal wel dat het normaal is, maar het wordt niet minder en weet niet zo goed wat ik ermee moet. Is het normaal dat dit zo lang aanhoudt? Ik lees overal dat mensen er maar een paar dagen last van hebben.. </p>
 
Hoi,
Ook jou probeer ik gerust te stellen ;)
Ik heb vanaf de 6 weken elke dag krampen en buikpijn. In het begin zelfs zo erg dat ik krom lag van de ‘pijn’. 
Ben inmiddels over de 20 weken en heb nog steeds elke dag buikpijn maar met de ‘kleine’ meid gaat het perfect. 
Baarmoeder rekt op en je darmen doen ook wat raar. 
Ik vond het ook super eng maar het hoort er nu eenmaal bij en niet maar een paar dagen. 
Probeer te genieten van je zwangerschap hoe onzeker je ook kunt zijn :)
Liefs
 
Dankje . Fijn om te horen dat het normaal is. Het is allemaal nog zo nieuw en onzeker. 
Ik ga er gewoon proberen van te genieten en me minder druk te maken :)
 
Mocht je je nog steeds druk maken of bloedverlies hebben dan even je vk bellen. 
Verder, wachten op die eerste echo ;)
Vooral in het begin maak je je overal druk om en je voelt echt van alles. Hoort er ook allemaal bij. 
Liefs
 
Hoi hoi!
Zolang je geen bloedverlies hebt hoef je je niet druk te maken. Ik heb in 't begin van mijn zwangerschap ook weken buikkrampen gehad. Heeft allemaal te maken met je baarmoeder die groeit. Hoop dat je er wat aan hebt.. Groetjes!
 
 
Ik ben 6 weken en heb ook enorme buikkrampen gehad. VK zei dat het mijn darmen waren en dat het heel erg normaal is.
 
Xx
 
Terug
Bovenaan