5 weken zwanger en eigen broek al strak.

Hoi meiden!

Ik ben 5 weken zwanger van ons eerste wondertje.. :) Maar mijn broek begint al strak te zitten en heb t idee dat me buik dikker/opgezetter is.. Hebben jullie hier ervaring mee?

 
Inderdaad dat was bij mij ook. In t begin zaten m'n broeken al snel strak en later trok t weer weg en had ik tot week 13 echt geen buik en vanaf week 14 begon t héél minimaal te groeien. Dus voor nu gewoon even knoopje los ;)
 
Dankje.. :) haha dan hoop ik dat t weg gaat want het zit niet echt fijn. Had vandaag en legging aan maar dat zat ook niet heel prettig.. maja komt allemaal wel goed ;)
 
Gefeliciteerd!
Heel herkenbaar. Ik droeg al heel snel zwangerschapsbroeken omdat dit lekkerder zat. Je hebt met een korte buikband die dan fijn zijn, maar droeg ook met een hoge buikband en sloeg die dan naar beneden om.
 
Ik kijk elke dag in de spiegel, haha!
Hier nog niet echt wat te zien ( vandaag 7 wkn 1ste kindje ). Borsten zijn wel gegroeid. Maar verder niet enorm gevoelig ofzo.. Vorige week kreeg ik last van ochtend misselijkheid. Nu eet ik de hele dag door vaker maar minder. Dat werkt wel goed merk ik.
Hoe en wanneer gaan jullie het vertellen aan ouders en familie/vrienden?!
 
Terug
Bovenaan