5 weken zwanger en erge buikpijn

Hoi,

Ik ben monica en ben 27.
Ik ben nu 5 weken zanger. Maar ik heb sinds vorige week donderdag erge buikpijn. Zo erg dat ik me huis niet kan doen of werken. Dit is vooral als ik sochtends begin met werken. En dit blijft tot ik naar bed ga. Verder heb ik alle andere kwaaltjes erbij. Maar ik word echt gek van de buikpijn. Wat kan hier tegen doen? Mijn huisarts is al in overleg.
 
Ik had dit ook en heb toen de verloskundige gebeld. Zij maakte een extra echo op dat moment om mij gerust te stellen. 
Aan de telefoon zei zij al dat het de groei is van mn baarmoeder. 
mijn tip zou zijn om de verloskundige te bellen. 


veel succes ?
 
Hallo,

Vervelend zeg!
Ik ben zelf morgen 6 weken zwanger en heb ook extreem last van buikkrampen. Bij mij komt het met vlagen maar zeker meerdere keren per dag. Ik vind het een vervelende, heftige pijn. Heb de VK gebeld voor advies, zij gaf aan dat het waarschijnlijk de hormonen zijn en de groei van je baarmoeder, door de hormonen raken ook je darmen van slag dus dit kan ook nog eens zorgen voor een opgeblazen gevoel. Zolang ik geen bloedverlies heb hoefde ik me geen zorgen te maken. Maar vervelend is het wel.

Ik ben blij als we over 2 weken de eerste echo hebben gehad, je maakt je toch ongerust. Ook mijn collega’s op het werk weten nog van niets dus het is lastig om je pijn elke keer in je eentje te moeten verdragen.

Hopelijk ben je snel van de klachten af! Bij mij helpt een warme kruik ik mijn buik/rug goed. De VK zei dat ik ook paracetamol mag nemen alleen doe ik dit zelf liever niet. Onderbuikgevoel. Pas als ik het echt niet meer kan hebben.
 
Ik heb dit ook gehad nu wil ik jullie niet bang maken maar @nkje mijn vk zei precies het zelfde als wat de jouwe tegen mij zei (ook omdat dit mijn eerst zwangerschap was) ging ik er van uit dat de buikpijn hoorde.
Afgelopen weekend werd de pijn ergens en bleek ik een bbz te hebben. Luister naar je eigen lichaam en niet naar een vk vertrouw je het niet vraag naar de echo al moet je het zelf betalen

Hoop dat dit niet bij jullie het geval is.
 
Terug
Bovenaan